Boba Fett i Episode II
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 06-11-01 23:27

Jeg glæder mig meget, til at se hvilken rolle Boba Fett har i Episode II !

Traileren....eller teaseren....lover rigtigt godt, og de effekter SER
færdige ud......meget flotte er de ihvertfald.

Episode II er mit bud, på den bedste film næste år........der bliver ingen
sammenligning.

Thomas

Fra : christian

Dato : 06-11-01 23:41

Jeg håber bare at der dør en masse menneske i stedet for en stak Roboter -
Ikke fordi at jeg vil se blod eller vold. Men jeg synes bare at den nr. 1
var lidt for tamt.

Fra : Jesper Winding

Dato : 07-11-01 00:12

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Episode II er mit bud, på den bedste film næste år........der bliver ingen
> sammenligning.

Sku undskylde - kom til at sende privat - Hvad med Ringenes Herre 2?

-=JESPER=-

Fra : Agricola

Dato : 07-11-01 01:05

> [...]
> færdige ud......meget flotte er de ihvertfald.
>
> Episode II er mit bud, på den bedste film næste år........der bliver ingen

Trist at Jar Jar er med igen.

Nu må vi se om Ringenes herre kan leve op til alt hyped. Hvis den kan, så
kunne 2'eren godt "true" Ep2 rent box office mæssigt, selvom jeg tvivler.
Der er nok lidt flere børn der skal se Ep2 end RH2.

Fra : nikolaj borg

Dato : 07-11-01 09:50

"Agricola" <vadsholt(remove)@stofanet.dk> wrote in message

> Trist at Jar Jar er med igen.

Der var engang et rygte på nettet om, at det rent faktisk var Jar-Jar, der
var "indeni" Boba Fett; højden passer sådan nogenlunde, og det ville nu også
være rart, hvis Jar-Jar blev voksen :)

På den anden side var der også et rygte om, at Jar-Jar ville blive kejseren,
igen en forbedring af Jar-Jar i mine øjne, men næppe særligt realistisk :)

/Nikolaj

Fra : John Hinge

Dato : 07-11-01 11:12

nikolaj borg wrote:

> [...]
> var "indeni" Boba Fett; højden passer sådan nogenlunde, og det ville nu også

Anatomisk er det ikke-ladesiggørligt, hvis du kigger på hvordan
jar-nar og de andre gungans er skruet sammen og bevæger sig, så
er det ikke lige heeelt sådan som mennesket inden i boba fett's
rustning laller rundt.

der kan på nettet findes noget information om hvorledes fett'erne
medvirker i SW:2

> På den anden side var der også et rygte om, at Jar-Jar ville blive kejseren,
> igen en forbedring af Jar-Jar i mine øjne, men næppe særligt realistisk :)

Du *er* forhåbentlig ikke i tvivl om hvem kejseren er ? vel ?
Jeg mener, han har en nogenlunde fremtrædende rolle i SW:1 :
Vi får i SW:6 at vide hvad han hedder, og en person med det navn
og en vis politisk indflydelse er absolut med i SW:1 :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-11-01 11:26

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> writes:

> På den anden side var der også et rygte om, at Jar-Jar ville blive kejseren,
> igen en forbedring af Jar-Jar i mine øjne, men næppe særligt realistisk :)

Nej. Men lad nu være med at afskrive Jar-Jar helt. Vi aner ikke hvad
Lucas har tænkt sig, og i Empire Strikes Back var der også nogle
latterlige scener med en eller anden Muppet, der ikke ville fortælle
Luke, hvor han kunne finde Yoda...
--
Peter B. Juul, o.-.o "Har nogen lagt mærke til, hvordan de tre Back to the
The RockBear. ((^)) future-film hænger sammen? Det er helt vildt sejt, og

Fra : Christian Andersen

Dato : 07-11-01 13:38

Peter B. Juul wrote:

>og i Empire Strikes Back var der også nogle
>latterlige scener med en eller anden Muppet, der ikke ville fortælle
>Luke, hvor han kunne finde Yoda...

Ja, det var det mest ringe i den film!

--
"...personality goes a long way."

http://chran.dyndns.dk - Nu med misbrug!

Fra : J.O.H

Dato : 07-11-01 06:24

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> wrote in message
> Jeg glæder mig meget, til at se hvilken rolle Boba Fett har i Episode II !

Hmm. Jeg tror faktisk det er Boba Fett's far som man ser i traileren. Boba
Fett er en ung knægt i denne film.. (hvis man skal tro på de storyboards,
som har poppet op på nettet).

JOH

Fra : Snole

Dato : 07-11-01 09:19

> Hmm. Jeg tror faktisk det er Boba Fett's far som man ser i traileren.

Jep. Gutten der flyver rundt om tårnet hedder Jango Fett.

Snole

Fra : nikolaj borg

Dato : 07-11-01 09:52

"Snole" <2329795m001@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Jep. Gutten der flyver rundt om tårnet hedder Jango Fett.

Er Boba Fett ikke Jango Fett's klon eller noget i den stil? Det var der
ihvertfald noget snak om på et tidspunkt (jævnfør SW2's titel). Det kan
selvfølgelig være fans' gætterier; men jeg tillægger dette indlæg større
sandhedsværdi end mit indlæg om Jar-jar ovenfor :)

/Nikolaj

Fra : Emil Rune

Dato : 07-11-01 11:45

nikolaj borg <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:lz6G7.8819$Ip2.580707@news010.worldonline.dk...
> [...]
> selvfølgelig være fans' gætterier; men jeg tillægger dette indlæg større
> sandhedsværdi end mit indlæg om Jar-jar ovenfor :)

SPOILER!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jango Fett er ikke direkte Boba Fetts "far". Jango Fett er som rigtigt nævnt
den person man ser flyve rundt i traileren. Han blev set som den ultimative
"kampmaskine"; derfor valgte man ham som prototypen da man, efter at have
set hvor ineffektive droids var i kamp, begyndte at skabe kloner til
klonkrigene. Boba Fett var den første klon af Jango Fett (af mange...)

Mvh.
Emil

Fra : N/A

Dato : 08-11-01 02:17

Fra : N/A

Dato : 08-11-01 02:17

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-11-01 02:17

"Agricola" <vadsholt(remove)@stofanet.dk> writes:

> Ikke helt sikker på at du skal forvente alt for meget af Spiderman. Jeg har
> hørt dårligt om den (aintitcoolnews). Men man kan jo altid håbe det bedste

Er der virkelig nogen, der tager AICN seriøst mere?

Det er mere en stak fanboys, der skriver tåbeligheder, end det er et
filmsite.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Diskussioner ødelægges tit af folk,
The RockBear. ((^)) der ved hvad de taler om"

Fra : N/A

Dato : 08-11-01 12:43

Fra : David Schjelde

Dato : 08-11-01 12:43

"Thomas Dalgaard" <leilak@mailme.dk> wrote in message

> Det er også på tide at Raimi tager sig sammen og laver den film alle er
enige om han kan lave
> i stedet for at lave dårlige Kevin Costner film

"A Simple Plan" var da IMO fremragende.

Mht. Spiderman så mener jeg jo pricipielt at Tim Burton burde have lavet
den.

David Schjelde