Skærme
Fijala 3554
Farver på min skærm
Fra : CrapMan

Dato : 06-11-01 22:47

Hjælp. Min skærm har masser af farve fejl rundt i alle kanter.
Hvis jeg bruger den deguess kanp, så bliver det bare være.
Hvis jeg tager mine små creative højtaler ned fra min hyle og holder dem på
siden af skærmen, så bliver det fint igen (kun lige der hvor højtaleren
sider)..?? Plejer det ikke at være omvendt, at når højtalerne er for tæt på
skærmen, så har man farve fejl??

Nogen måde jeg kan få det væk igen?

/CM

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 07-11-01 08:42

Hej!

CrapMan wrote:

> [...]
> sider)..?? Plejer det ikke at være omvendt, at når højtalerne er for tæt på

Jo, det plejer at være komplet omvendt. Pudsigt.

Martin