nokiagame
Fra : Palle Ravn

Dato : 06-11-01 22:29

Hej, hvad vej har du valgt i tunnelerne?

Palle Ravn
palleravn@mail.dk

PS. Jeg har din e.mail fra dk.teknik.telefoni.mobil.

Fra : Palle Ravn

Dato : 06-11-01 22:31

Ups, det var ikke meningen at den skulle afleveres her...

Palle Ravn

Ps. hvordan sletter jeg meddelelsen???

Fra : Mark Beaumont

Dato : 06-11-01 23:00

"Palle Ravn" <pallerav@worldonline.dk> skrev
> Ps. hvordan sletter jeg meddelelsen???

Jeg kan se du bruger Outlook Express, så jeg
citere fra hjælpe filen til dette program!

[citat start]
Sådan slettes en sendt meddelelse

1. Vælg den nyhedsgruppe på listen Mapper, hvorfra du sendte
meddelelsen, og vælg derefter meddelelsen.
2. Klik på Slet meddelelse i menuen Meddelelse.

Bemærk!
Du kan kun slette meddelelser, du har sendt.
Når en meddelelse er slettet, kan det vare lidt, før den fjernes fra
serveren og fra andre servere på Internettet. Selvom du sletter en
meddelelse, fjernes den ikke fra en anden brugers computer, hvis
brugeren hentede meddelelsen, før den blev slettet.
[citat slut]

Hvis du har flere spørgsmål til OE, så er der gode råd at hente i
gruppen dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express,

Vh Mark
FUT: dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express