nyheds sender
Fra : Ukendt

Dato : 07-11-01 20:48

Hej NG

Hvordan sender jeg et nyhedsbrev til x antal emails i en database ?'

MVH Stui

Fra : Morten Bakkedal

Dato : 06-11-01 21:11

home wrote:

> Hej NG
>
> Hvordan sender jeg et nyhedsbrev til x antal emails i en database ?'

Hvad med iteration over x?

Måske det kan blive et problem for meget store x mht. eksekveringstid.

--
Morten Bakkedal
http://www.bakkeland.dk/

Fra : Steven Arnfjord

Dato : 07-11-01 10:29

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 07-11-01 14:18

"Steven Arnfjord" <sca@ruc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
?'

Her er lidt pseudokode med udgangspunkt i en MySQL DB, som måske kan hjælpe
dig:

$result = mysql_query("SELECT email FROM table") or die (mysql_error());
while ($row = mysql_fetch_row($result)) {
$subject = "foobar";
$message = "selve nyheden";
mail ("$row[1]", "$subject", "$message", "From: Dit site
<din@email.dk>");
}

Nå, det blev vist lidt mere end blot pseudokode

Når du nu alligevel er på nettet, så slå lige forbi denne side:
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

Tonni Aagesen
agent29@mail1.stofanet.dk

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 07-11-01 14:14

Stiller du lige dit ur korrekt inden du poster herinde næste gang? tak

--
Take Care
Kim Emax