Væddemål....hjælp!!!
Fra : Jakob

Dato : 06-11-01 19:02

Hej NG.

Jeg har været så dum at indgå et væddemål med en kammerat, som elsker film.

Vi skal stille hinanden spørgsmål, og den, der har færrest rigtige taber.

Et af hans spørgsmål er: Hvme spiller den mandlige hovedrolle i "Skæbner i
hvidt", sum udspillede sig på Herlev Sygehus?

Da jeg aldrig har set "Skæbner i hvidt" er jeg rimelig tabt....

Håber meget, en af Jer kan hjælpe mig....der står et gokart-race på højkant
(og taberen står for det )

Bedste hilsner

Jakob Overgaard

Fra : nikolaj borg

Dato : 06-11-01 19:12

"Jakob" <jko@hum.auc.dk> wrote in message
> Jeg har været så dum at indgå et væddemål med en kammerat, som elsker
film.

Er det ikke snyd at spørge os om hjælp?

/Nikolaj

Fra : Jakob

Dato : 06-11-01 21:03

hehe, måske lidt....

Men der er ikke lagt nogle betingelser for, hvordan man forventer a
fremskaffe det rigtige svar. Fælles for spørgsmålene skal bare være, at
svaret skal være offentligt kendt/ muligt at fremskaffe fra et offentligt
tilgængeligt sted.

Jeg har f.eks. stillet ham spørgsmålet: Fondsbørsen ledes af en bestyrelse
på 12 medlemmer, men hvem udpeges bestyrelsesformanden af?

Da han er cand.polit. burde svaret være velkendt for ham og i spørgsmålets
natur: Offentligt tilgængeligt :)

Men jeg håber da, at en på nyhedsgruppen enten kan give mig svaret eller et
link til, hvor jeg med stor sandsynlighed kan finde svaret.

De bedste hilsner
Jakob

Fra : Claus

Dato : 06-11-01 20:27

4 sek på google gav denne link
http://www.filmavisen.dk/biografier/bio083.shtml

der siger at PETER GREN LARSEN instruerede og spillede rollen som Dr. Frank,
som så vidt jeg husker er hovedrollen.

Så god gokarttur, din svindler. Og læg så lidt knofedt i selv at finde
svaret næste gang

Claus

Fra : Per

Dato : 06-11-01 21:45

"Claus" <metalgears@email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Frank,
> som så vidt jeg husker er hovedrollen.
>
> Så god gokarttur, din svindler. Og læg så lidt knofedt i selv at finde

Det kræver næsten at du får 6 pilsnere for at hjælpe ham

Per

Fra : Jakob

Dato : 07-11-01 23:56

Hehe, Peter Gren Larsen var også mit bud, da han jo også er forfatter til
"Skæbner i Hvidt".

Jeg talte med ham ( jeg har indgået væddemålet med) og kunne forstå, det
_nok_ ikke var det rigtige svar.....

Men når I siger, det er PGL....? Så må DET være det eneste rigtige svar (ud
af fem), som jeg har rigtige....øv!

Jeg regnede faktisk med, at jeg havde svaret rigtigt på et andet
spørgsmål....

Noget siger mig, jeg virkelig skal til at researche!!!

Men thanks anyway. Jeg er glad for, at I har haft mulighed for at give mig
et nyt perspektiv.....

Hold Jer i øvrigt ikke tilbage, hvis noget andet skulle vise sig

Tak for hjælpen

/Jakob

NB: Hvis en af Jer bor i Aalborg må vi mødes på Klostertorvet og få en kølig
og en god film-snak

Fra : Lasse Rimmer

Dato : 09-11-01 08:51

"Claus" <metalgears@email.com> wrote in message
> [...]
> http://www.filmavisen.dk/biografier/bio083.shtml
>
> der siger at PETER GREN LARSEN instruerede og spillede rollen som Dr.

Og så var der to kvindelige roller. Den ene spilledes med sikkerhed af
Cecilie Olrik, i dag gift med Peter Gren Larsen og manusforfatter på "Mord i
Mødregruppen", en kortfilm Peter Gren Larsen instruerede. Jeg husker ikke
lige, hvem der spillede den tredje og sidste rolle.

Fra : Jakob

Dato : 10-11-01 19:43

OK?? Det må jeg nok sige :)

Tak skal du have...og fortsat god weekend!!

/Jakob