RubyTech SH-8008RM
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 06-11-01 17:29

Hej!

Jeg har planer om at bestille en RubyTech SH-8008RM, men jeg har ikke så
meget forstand på netværk så jeg vil gerne være sikker på det er den
rigtige stik type.
Jeg bruger stik af den firkantede type (RJ45, svjv), men det står der
ikke noget om som jeg kan finde på nettet.

Der står derimod at den understøtter standarderne 10Base-T og 100Base-TX
og jeg vil så bare være sikker på at jeg kan bruge det.

På forhånd tak for svar!

Venlig hilsen
Stefan

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 06-11-01 19:19

On Tue, 06 Nov 2001 17:29:23 +0100, Stefan Bruhn <news004@3x7.dk>
wrote:

>Hej!
>
>Jeg har planer om at bestille en RubyTech SH-8008RM, men jeg har ikke så
>meget forstand på netværk så jeg vil gerne være sikker på det er den
>rigtige stik type.

Go' ting!

> [...]
>
>Der står derimod at den understøtter standarderne 10Base-T og 100Base-TX
>og jeg vil så bare være sikker på at jeg kan bruge det.

Det er det samme (T'et står for Twisted, og kablerne hedder UTP
Unsheilded Twsted Pair)

/Dan MOrtensen

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 06-11-01 22:58

On Tue, 06 Nov 2001 18:19:29 GMT, bakken@pc.dk (Dan MOrtensen) wrote:

>Det er det samme (T'et står for Twisted, og kablerne hedder UTP
>Unsheilded Twsted Pair)

Ok, så takker jeg mange gange for svaret ;)
Nu kan jeg endelig få min switch og slippe for at bytte kabler, hehe!