Tabelfarver printes ikke...
Fra : Arvid Gregersen

Dato : 06-11-01 16:01

Dette er måske lige så meget(mere?) et browserspørgsmål som et html
spørgsmål:

Hvorfor vises baggrundsfarverne i mine tabeller ikke når siderne printes ud?

Jeg mindes en gang hvor jeg fik printet siden ud som den så ud, men ved ikke
rigtigt hvordan det gøres, og om det så var tabeller. På IE printer den kun
teksten ud og skodder tabellernes farve (også selv om der kun er tale om en
sort ramme til den indenforstående tekst. Jeg kunne virkelig godt tænke mig
at få printet rammerne ud også, men ak ak jeg aner ikke hvordan. Anyone???

hvis det ikke kan lade sig gøre, hvad kan man så finde på af smarte
løsninger for at de KAN printes ud?

Al hjælp modtages med kyshånd

Arvid

--
www.playrec.dk -for all kinds of good music...

ICQ#: 724069

Fra : lone jensen

Dato : 06-11-01 16:21

i din browsers funktioner - indstillinger - avanceret - allernederst - kan
du afkrydse om du vil have udskrevet
baggrundsfarver

lone

Fra : Per Christoffersen

Dato : 06-11-01 23:53

"Arvid Gregersen" <arvid@playrec.dk> skrev i en meddelelse

> hvis det ikke kan lade sig gøre, hvad kan man så finde på af smarte
> løsninger for at de KAN printes ud?
>
> Al hjælp modtages med kyshånd
>
> Arvid

Jeg har ikke testet det, men prøv med en lille farvet gif som
baggrundsbillede i tabellen.
Og fortæl gerne hvordan det går...

/Per