Browning patroner.
Fra : John Reinau

Dato : 06-11-01 14:46

Hej!!
Er der nogen der har oplevet at Browning hagl patroner ofte klikker???? for
jeg er sq lidt nervøs at det kan være min haglspreder der brokker sig.

john@danhunters.dk
www.danhunters.dk

Fra : Michael Nielsen

Dato : 07-11-01 10:43

Jeg skuder ofte med Browning, men har ikke oplevet at de klikker, - tjek evt dit lukketøj eller slid/knæk på slagstiften, -
alternativt brug andet marke i en periode.

Michael

Fra : Idar Iversen

Dato : 08-11-01 01:05

> [...]
for
> jeg er sq lidt nervøs at det kan være min haglspreder der brokker sig.

En kamerat av meg hadde samme problem i en gammel Bajkalhagle. Feilen var at
det var for mye dritt og gammel grease rindt stiften og slagfjæra.

/ii