Hjæææææææælp:
Fra : Svend Larsen

Dato : 06-11-01 13:18

Jeg kan ikke få mit Lasat sp II til, at fungere under Win2000.

Jeg har forsøgt via USB = sur røv.
Jeg har hentet firmware ver. 1.37 = sur røv.
Når win2000 anmoder om innst. cd for, at installere drv. er dette = sur røv.

Jeg HADER, sur røv. Så skulle der være en som kan hjælpe med, at udskifte
det sure med det søde!!

P.f.t
Svenne

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 06-11-01 23:13

"Svend Larsen" <lipst@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke få mit Lasat sp II til, at fungere under Win2000.
>
> Jeg har forsøgt via USB = sur røv.

ad!

> [...]

ad!

> Jeg HADER, sur røv. Så skulle der være en som kan hjælpe med, at udskifte

Ja, jeg kan er sgu heller ikke vild med sur røv, men en god dejlig
rund......Øhhhh

Nå, men hvis du kigger under bunden på dit Lasat modem, hvad står der så på
den MEGET lille hvide seddel efter bogstaverne FW: Der kan du tjekke
versionen på den firmware modemet er født med fra fabrikken. Der må meget
gerne stå 1.37, for så er problemet nok ikke så stort.

Prøv engang med USB igen. Tænd PC. Finder den ny hardware? Hvis nej, gå ind
i enhedshåndtering og fjern USB rod hub + alt der hedder Lasat under punktet
modem. Er der andre modemer under modem, så deaktiver dem eventuelt.

Genstart nu PC´en igen og se om den ikke finder ny hardware og evt. spørger
efter lasat cd´en. Ellers se om du ikke har mulighed for lige at snuppe en
diskette og tag med over til naboen og lån hans internet. Gå ind på denne
side : http://www.eicon.com/support/helpweb/lasat/product.asp?p=spd2 og hent
de nyeste drivers til 2000 , måske det funker. Ellers vil jeg anbefale dig
at ringe til de søde og rare supportere på ISDN2HOTLINE

Venlig hilsen Peter Tønnesen
"jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv, og ikke TDC"