Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Printerpapir!
Fra : BadeHatten

Dato : 06-11-01 11:46

Hvilket PrinterPapir kan anbefales ??

Fra : Pia

Dato : 06-11-01 12:39

Hej Rene

det kommer an på din printer, fx kan Epson blæk ikke rigtig tørre på HP
papir, og farverne bliver "sjove".

Jeg har hørt om mange som printer på akvarelpapir o.lign. det må da lige
være noget for dig at lege med. Det skal nok være noget der ikke fnugger for
meget. Så kan man fixere med akvarel fixer spray bagefter for bedre
holdbarhed.

Pia

Fra : cloos

Dato : 06-11-01 16:19

Jeg har en Epson 870 - som jeg er yderst tilfreds med.

Til daglig skriver jeg på "Epson InkJet Paper 720 dpi A4 S041061" Koster
ca. 120,- for 100 stk A4.

Når det skal være rigtig flot (foto-kvalitet - direkte sammenlignelig) er
det "Epson Premium Glossy Photo Paper A4 S041287" Koster ca. 120,- for 20
stk A4.

Jeg har prøvet (for at spare penge) at bruge både Kodak- og Agfa-fotopapir -
det dur ikke - blækket flyder ud og kommer til at ligne akvarelmaling.

Almindeligt kopipapir dur heller ikke - papirjam (aldrig sket med Epson
papir).

/Steen Cloos

Fra : Paul Nilsson

Dato : 07-11-01 19:37

Hej - der er også Kodaks fotopapir
25 stk - kan printes på begge sider- el. det tykke(220 gram) med 15 stk. kan
printes på en side kr. 99.-
set hos Fotokæden, Cybercity mm.
Hej.........Paul

tlf 45 83 83 66
pauln@mail.tele.dk
www.sorgenfrifoto.dk

cloos <mail@REMOVEcloos4000.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:AbTF7.5533$RM3.534308@news000.worldonline.dk...

Fra : Fototal.dk

Dato : 07-11-01 20:18

> Hej - der er også Kodaks fotopapir
> 25 stk - kan printes på begge sider- el. det tykke(220 gram) med 15 stk.
kan
> printes på en side kr. 99.-
> set hos Fotokæden, Cybercity mm.

Her er et bedre tip:
Kodak Ultra Glossy Inkjet, 220g, (15 ark) for 39,- kr.
Købt i computerforretningen (navnet huskes ikke) i Hundige-centret.

Mvh: Finn / Fototal.dk

Fra : Jens Kristoffer Niel~

Dato : 07-11-01 21:28

On Wed, 7 Nov 2001 20:17:35 +0100, "Fototal.dk" <use987@fototal.dk>
wrote:

> [...]
>Kodak Ultra Glossy Inkjet, 220g, (15 ark) for 39,- kr.
>Købt i computerforretningen (navnet huskes ikke) i Hundige-centret.

Det er Computer City. Der er vist også et tilbud, hvis man køber ti
pakker, hvis det ikke er ophørt (10 pakker for 300,-, så vidt jeg
husker). Computer City findes også på Østerbro (ved Nordhavn station)
og i Glostrup. Så vidt jeg husker er det samme pris for Kodak Premium
Picture Paper (Ultra Glossy, 220g, 15 ark, enkeltsidet) og for Kodak
Picture Paper (Glossy, 170g, 25 ark, dobbeltsidet) og for Kodak Bright
white Inkjet Paper (alm. hvidt inkjet papir af god kvalitet, 90g, 500
ark, dobbeltsidet).

Jeg må dog indrømme, at jeg ikke finder Kodaks papir lige så godt som
Canons til min BJC-6200. Jeg har dog ikke eksperimenteret nok til at
være helt sikker.

/Kristoffer

--
The Yen Buddhists are the richest religious sect in the universe. They hold
that the accumulation of money is a great evil and a burden to the soul.

Fra : Paul Nilsson

Dato : 09-11-01 20:01

UPS - der var en tyrkfejl... der skulle ha stået 2 pk. for 99.- . dog er den
med 39 0g 10 pk. jo klart den billigste, hvis vil køre feter det/ kan få det
sendt...........
hej........Paul (Herlev Fotoklub mv)

Fototal.dk <use987@fototal.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:nOfG7.183$XG5.10578@news.get2net.dk...

Fra : Jan Petersen

Dato : 08-11-01 22:47

"BadeHatten" <ross@cool.dk> wrote in message
> Hvilket PrinterPapir kan anbefales ??

Jeg har netop i Atlanta i en butik (Cosco) a la Metro købt 100 ark S041141
(Letter-størrelse) for den nette sum af $19,90 - det står hos Epson til
$9,90 for 20 ark.

Er man forvirret?

Mvh Jan Petersen