Plys lagkage.
Fra : Susanne

Dato : 06-11-01 11:15

Hej.

Jeg har set i et Amerikansk blad engang, at man kunne få plyslegetøj til sin
hund , der lignede en lagkage med lys og hele baduljen.
Jeg kunne godt tænke mig at bruge sådan en til gave til min hunds
kuldsøskende til deres 1 års fødselsdag.
Er der nogen der har set sådan en i Danmark.
Enten i en butik eller katalog eller endda på nettet.
Eller er der nogen der har et andet eller bedre forslag til sådan en gave.

--
Susanne

"My sunshine doesn't come from the skies,
it comes from the love in my dogs' eyes"
- Author Unknown

Fra : Kirsten Olsen

Dato : 06-11-01 12:56

On Tue, 6 Nov 2001 11:15:01 +0100, "Susanne"
<laurberg@worldonline.dk> skrev:

>Er der nogen der har set sådan en i Danmark.
>Enten i en butik eller katalog eller endda på nettet.
>Eller er der nogen der har et andet eller bedre forslag til sådan en gave.

Hvis det ikke lykkes at finde det i Danmark, kan du her:

http://www.hundeinfo.dk/cgi/jump.cgi?ID=2211

købe lagkager med lys til kuldet.

Hilsen Kirsten