N 6210 cover ?
Fra : Mik Marker

Dato : 06-11-01 10:29

Min over 1. år gamle Nokia 6210 med blåt lys fik ridset displayet. Et nyt
blev købt hos T Hansen. Dårlige ide. Vibratoren kan man ikke bare flytte
over og ligger nu løst inden i og nogle af plastik dimserne der holder
sammen på det hele knækkede på bag coveret.
Nu vil gerne have lavet den.

Men hvor kan man få et orginalt cover fra? (e.v.t, billigt)

jeg har været inde hos et par forhandler de siger at jeg ikke kan købe
coveret og de vil ikke lave den når jeg selv har rodet ved den.