Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny hjemmeside
Fra : Jan H.

Dato : 06-11-01 01:17

Så skulle det meste være på plads på mit nye domæne.

http://www.graphic-fantasy.dk

Hvis i har nogle ide eller kritik så bare kom med dem.

Fotosiderne er færdige men der mangler lidt hist og pist, men jeg ville bare
lige hører om i har nogle ide så jeg ikke skal lave hele hjemmesiden om.

--
MVH Jan H.
jan@koien.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 06-11-01 02:11

"Jan H." wrote:

> Hvis i har nogle ide eller kritik så bare kom med dem.

Nydeligt arbejde og flotte billeder, det jeg har prøvet ser ud til at
fungere, jeg studsede dog over, at dine links til andre sites bliver
listet i menu'en.

Det kan godt være det bare er mig, men jeg ville foretrække, at du havde
lavet 3 - 4 selvstændige sites, så emnerne ikke blev rodet sammen, foto,
grafik, akvarier og vand i haven er hver for sig spændende emner, som
sagtens kan bære et helt web-site.

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 06-11-01 09:39

Dine akvariebilleder virker ikke.

Og sitet er meget langsomt.

> [...]
til at
> fungere, jeg studsede dog over, at dine links til andre sites

Så længe der ikke er vildt mange links synes jeg ideen er god
nok.

> [...]
sammen, foto,
> grafik, akvarier og vand i haven er hver for sig spændende

Niels det er en site om billeder, så der er ingen grund til at
splitte det op, eller indeler du dit galeri i 17 sites ?

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 06-11-01 10:39

Soren 'Disky' Reinke wrote:

> Og sitet er meget langsomt.

Hos mig kører sitet rimmelig hurtig, et opslag giver efaringsmæssigt
mange besøg, det kan godt skabe lange svartider.

> Niels det er en site om billeder, så der er ingen grund til at
> splitte det op, eller indeler du dit galeri i 17 sites ?

Indrømmet - min oplevelse af sammenblandingen kørte på linksne, men det
er ikke så væssenligt...:)

Fra : Jan H.

Dato : 08-11-01 12:37

Hej søren

> Dine akvariebilleder virker ikke.

De skulle virke nu

> Og sitet er meget langsomt.

Ja det kan desværre forekommer når ugerne spiller på nette *S*

Hej Fra Jan H.

Fra : Jan H.

Dato : 08-11-01 12:36

Hej Niels

<jeg studsede dog over, at dine links til andre sites bliver
> listet i menu'en.
Ja jeg må nok give dig ret, derfor har jeg også lavet lidt om på dette nu.

Hej Fra Jan H,.

Fra : Mads

Dato : 06-11-01 11:53

"Jan H." <jan@itco.dk> wrote in message
> Hvis i har nogle ide eller kritik så bare kom med dem.

Jeg har kun set et billede (et havebillede og vist meget godt) men når jeg
ikke kan bestemme størrelsen af det vindue billederne bliver vist i, bliver
der lukket uden nærmere undersøgelser af sitet iøvrigt.

Mvh Mads

Fra : Jan H.

Dato : 08-11-01 12:39

Hej Mads

> [...]
bliver
> der lukket uden nærmere undersøgelser af sitet iøvrigt.

Det vindue str. er lavet jeg var også selv lidt irriteret over dette.

Hej fra Jan H.

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 07-11-01 11:30

Hej Jan

Man skal have tålmodighed ,den er meget langsom, det er også irriterende at
de vinduer der åbner er mindre end billedet , det er synd for billederne da
de er gode , jeg synes grafikken er pæn og siden er fint overskuelig og man
får lyst til at komme videre men det tager så for lang tid
mvh
Lasse