Jar Jar Binks
Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 06-11-01 00:38

Jeg har lige sat og gloet alt ekstra materialet på den nye Star Wars DVD
igennem, og det er sq rart at se at der noget gider gøre SÅ meget ud af en
DVD udgivelse!

Der var en ting der undrede mig, og det kan være nogen her inde har en
forklaring. Hver gang man ser ham skuespilleren som spillede Jar Jar Binks,
så rendte han rundt i et Jar Jar Binks Joggingsæt, Jar Jar Binks Hat og en
underlig stor skærm for sine øjne, hvad skulle denne skærm gøre godt for?

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 06-11-01 01:49

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> writes:

> [...]
> underlig stor skærm for sine øjne, hvad skulle denne skærm gøre godt for?

Et gæt: At forhindre at de andre kom til at få øjenkontakt med ham i
stedet for "Jar Jar"?

--
Peter B. Juul, o.-.o "Plej omgang med vise, så bliver du vís,
The RockBear. ((^)) den, der omgås tåber, går det ilde."

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 06-11-01 02:36

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> skrev:

> Jeg har lige sat og gloet alt ekstra materialet på den
> nye Star Wars DVD igennem, og det er sq rart at se
> at der noget gider gøre SÅ meget ud af en
> DVD udgivelse!

Enig - flere af dem. :)

> [...]
> rundt i et Jar Jar Binks Joggingsæt, Jar Jar Binks Hat og en
> underlig stor skærm for sine øjne, hvad skulle denne

Jeg vil tro at den skulle gøre det nemmere for CGI-folkene at fjerne
skuespillerens ansigt. Jar Jar B's. hals sider jo lige netop der, hvor
skuespillerens hovede er dukker op af dragten.

Det kan jo også bare være, at han syntes det ser sejt ud. ;)

--
Venlig hilsen: Rasmus.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 06-11-01 10:28

"Rasmus A. Nielsen." <rasmus@bbservice.dk> wrote in message

> [...]
> skuespillerens hovede er dukker op af dragten.
>
> Det kan jo også bare være, at han syntes det ser sejt ud. ;)

Mit gæt er, at han netop på disse DVD-releases vil sløre sin identitet, så
sure tidligere SW-fans ikke rotter sig sammen og klemmer ham ned i en
metalkompressor.

Jacob