Lige et dumt spørgsmål
Fra : K.N

Dato : 05-11-01 23:48

Kan en kastereret hanhund fuldføre en parring i hele dens længde, altså også
det stadige hvor hundene hænger sammen. Jeg spørger, fordi jeg er kommet i
tvivl om han nu også er kasteret, som vi fik at vide i sin tid, da vi fik
ham. Vi har siden hen fået en tæve og hun er i løbetid og nu har der været
flere parringer mellem de to. Der er pomeranier.
V.H
K.N.

Fra : Jo-Ann

Dato : 06-11-01 02:56

Hej KN

Jeg TROR ikke han kan hvis han er kastreret. Jeg har en hanhund som har
været kastreret siden han var 1½ år, han er nu 4. Han har da gladeligt
"forsøgt sig" med vores tæve hver gang hun har været i løbetid..men de har
ALDRIG hængt sammen !

Det er jo noget helt andet hvis han "bare" er steriliseret...men altså, jeg
ved det faktisk ikke helt.

Mvh

Jo-Ann

Fra : PepesLittleMule

Dato : 06-11-01 13:33

Det kan de godt - jeg blev selv forbavset

Min gamle. omplacerede hanhund (hans pung er lisså tom som min) har
flere gange 'hængt' på min nuværende tæve. Så det er altså en reel
mulighed. Men da de i forvejen er lidt 'kærester' har jeg ikke taget
det så tungt - de får jo trods alt kun fornøjelsen og ikke hvalpe ud
af det

Lina

COWBOYS DO IT ALL
sooner or later...

Fra : Max Larsen

Dato : 06-11-01 16:42

Jeg har en kastreret hanhund og jeg kan helt klart svare JA.

men naturligvis kommer der ikke hvalpe ud af det, kun fornøjelsen !!

Kærlig hilsen

Max Larsen