Søges Dårlig erfaringer - Ericsson R320S
Fra : Lasse Madsen

Dato : 05-11-01 22:30

Hej

Jeg har fundet ikke færre end 40 personer som klager over at deres R320S
"crasher" på www.deja.com prøv at søg på R320S kig dem igennem og du bliver
forbløffet ....

Jeg har en del (mange) problemer med TDK som påstår at "crashen" skyldes
fugtskade som sjovt nok er det eneste som garantien ikke dækker ....

Jeg vil gerne høre fra ALLE som har denne telefon og har oplevet at den
"crasher" osv... så jeg har lidt extra at fremlægge for dem i Telebutikken
.... i andre kan jo gøre det samme så hvis vi er heldige kan vi få opdateret
vores software som helt bestemt er defekt !

M.v.h.
Lasse Madsen

Fra : maxses

Dato : 06-11-01 08:18

"Lasse Madsen" skrev d. 05-11-01 22:30 dette indlæg :
> [...]
opdateret
> vores software som helt bestemt er defekt !

Først vil jeg lige sige, at jeg synes at det er en dejlig telefon, i de
fem måneder har min "crashet" en 4-5 gange, og jeg snakkede med den
butik jeg købte den af, og DET ER en software fejl! i hvert fald på den
"årgang" jeg har...

Men hvis du ikke klager, kommer du jo ingen steder...(jeg har selv mine
grunde til at ikke klage da jeg købte telefonen under særlige
forhold!(nej ikke stjålet))

Mvh Max

PS: er du interesseret i at købe et org. data-kabel til den? + evt et
ekstra cover?

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Decker

Dato : 06-11-01 22:51

Hejsa..

Jeg har ligesom dig også oplevet at den crasher temmelig ofte, og til sidste
kunne jeg slet ikke få liv i den ( se evt det indlæg jeg havde i denne
gruppe for ca. 14 dage siden ) .
Den gik pludselig død og jeg kunne intet gøre. Og den havde hverken fået
fugt eller slag eller noget som helst..Der må jeg squ indrømme at der var
jeg ved at være træt af den, meget træt..
Det positive, udover at det er en lækker fon (når den virker), var så da jeg
ringede til Ericsson.
De var meget venlige og ikke så meget med om jeg nu selv kunne være skyld i
det osv.
De gav mig hurtigt nummeret på et sted hvor jeg kunne få den lavet.
Jeg sendte fonen, ind med en kort fejlbeskrivelse, og to dage efter fik jeg
den tilbage og den har kørt perfekt siden.
Hva jeg kunne se, så har de skiftet en part ud, men om de i virkeligheden
bare har opgraderet softwaren ved jeg ikk!
Derudover synes faktisk den er blevet hurtigere i menuerne efter, men det
kan squ godt være det bare er indbildning!

Nå men håber da at du trods alt, kan bruge det her til noget, for
selvfølgeig skal lortet da virke..

Med Venlig Hilsen..

/Decker