Slette kalender på N 6210?
Fra : LaC

Dato : 05-11-01 21:38

Hej

Min kalender på min N 6210 er blevet lidt rodet efter at jeg har opdateret
frem og tilbage et par gange med Outlook. Findes der en let måde at få
overskydende aftaler mv. slettet? Evt tømme kalenderen og så lave en ren
opdatering fra Outlook. Jeg har forsøgt mig med at slå autoslet til og rykke
kalenderen et par år frem, men der er stadig en del kalenderaftaler tilbage.
Jeg kan ikke finde en funktion til dette i hverken Nokia PCsuite 4.06 eller
Outlook. Findes der det?

Lars

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 06-11-01 23:43

Davs.

> [...]
tilbage.
> Jeg kan ikke finde en funktion til dette i hverken Nokia PCsuite 4.06

Der findes flere programmer hvor du kan rette/slette i det hele. Jeg bruger
selv det fra Oxygen. Det koster lidt, men er alle pengene værd.
--

Mvh.
Kai Hoffmann

www.hoffmann.cc

Det kan godt være at mad er et modelune,
men jeg tror det er kommet for at blive.