FTP , TDC og Speedstream 2601
Fra : Thomas H.

Dato : 05-11-01 21:16

Jeg bruger Serv-U, som altid, men andre kan ikke få forbindelse til den

Har prøvet at rode lidt i den der setup over routeren, under NAPT og sat
kryds i "FTP",
Men det virker ikke synes jeg

Findes der ikke en helt præcis vejledning, for sådan nogle som mig,
der ikke ved ALT !!

Mvh
Thomas

Fra : Skurken

Dato : 05-11-01 21:28

> [...]

> kryds i "FTP",
> Men det virker ikke synes jeg
>
> Findes der ikke en helt præcis vejledning, for sådan nogle som mig,

Tja når du sætter kryds i ftp så husker du vel også at skrive din interne ip
ind og at hvis du vil kører på andre porte end 21 så skal du slå hostmapping
til

Skurken

Fra : Thomas H.

Dato : 05-11-01 21:31

"Skurken" <ali_ben_skurk34@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tja når du sætter kryds i ftp så husker du vel også at skrive din interne
ip
> ind

Ja, den der står øverst under "LAN" menuen ikk' ?

og at hvis du vil kører på andre porte end 21 så skal du slå hostmapping
> til

Hostmapping? hvor? og jeg vil bare køre på 21, skulle der være problemer i
det?

Thomas

Fra : Thomas H.

Dato : 05-11-01 23:52

> Jeg bruger Serv-U, som altid, men andre kan ikke få forbindelse til den

Det kan godt lade sig gøre, har selv kørt med det og det virkede fint.

> Har prøvet at rode lidt i den der setup over routeren, under NAPT og sat
> kryds i "FTP",
> Men det virker ikke synes jeg

Du skal starte med at finde ud af hvilken ip adresse den computer har som
skal køre med ServU, derefter går du ind på: http://192.168.1.1/v_server.htm
så markere du FTP med et flueben og skriver adressen på computeren som du
lige har fundet ud af. Så trykker du på gem og så skulle det virke !!!

du kan evt. prøve at kigge på http://www.dsl-faq.dk/

> Mvh
> Thomas

Ja der kan jeg sige næsten det samme.