Navn på opsamling
Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 05-11-01 20:38

Hejsa.

For en del år siden (sikkert 7) var der en cd, der hed.......? Det aner jeg
ikke, men jeg mener at det var noget med love eller sån. Det var en rock
lovesong cd, nogle af de kunsternere der var med:

Scorpions - Wind Of Change
Ugly Kid Joe - Cats in the cradel
Joan Osborn - What if God....

Men hvad hed albumet?, jeg ved godt at det er lidt hårdt at spørge efter.

Jeg mener nu også det var en lila cd.

Min CD blev ståjlet dengang og nu kom jeg til at tænke på den igen, så jeg
vil blive virkelig glad hvis der er en der kan sige navnet.

Hygge

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-11-01 07:11

On Mon, 5 Nov 2001 20:37:54 +0100, "Lasse Stig Thomsen"
<lasse@tt-trading.dk> wrote:

> [...]
>
>Min CD blev ståjlet dengang og nu kom jeg til at tænke på den igen, så jeg
>vil blive virkelig glad hvis der er en der kan sige navnet.

Kan det være "Pure Rock Ballads"?

Bon Jovi - Always
Joan Osborne - One of us
U2 - I still haven’t found what I’m looking for
The Cranberies - Ode to my family
Sheryl Crow - Run baby run
INXS - Never tear us apart
Paul Weller - You do something me
The Who - Behind blue eyes
Elton John - Believe
Zucchero feat. Paul Young - Senza una donna (Without woman)
Eric Clapton - Wonderful tonight
JJ Cale - After midnight
Faith no more - Easy
Del Amitri - Diving with the brakes on
Texas - So in love with you
Extreme - More than words
Ugly kid Joe - Cats in the cradle
Scorpions - Wind of change

Venlig hilsen,
Lars

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 06-11-01 07:56

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> The Who - Behind blue eyes
> Elton John - Believe
> Zucchero feat. Paul Young - Senza una donna (Without woman)

Yep det er den, takker mange gange.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-11-01 15:32

On Tue, 6 Nov 2001 07:55:51 +0100, "Lasse Stig Thomsen"
<lasse@tt-trading.dk> wrote:

>"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

>jeg

>jeg

>Yep det er den, takker mange gange.

Velbekomme....

Venlig hilsen,
Lars

Fra : nikolaj borg

Dato : 06-11-01 15:43

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> wrote in message

> Velbekomme....

Kan I ikke tage hinanden ved hånden og i fællesskab se på
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html ?

Det er lettere at følge med i tråde, hvis man klipper det uvæsentlige væk og
kun citerer det, der er relevant.

Dette er ment som en venlig henstilling. Jeg håber, at I forstår, hvor jeg
vil hen med den.

Med venlig hilsen

Nikolaj