128 kbit hvordan?
Fra : Henning Larsen

Dato : 05-11-01 19:53

Hvordan får man 128 kbit i praksis med to isdn-kanaler? Jeg har prøvet på to
forskellige com-porte, den ene med 16550 uart, den anden med 16650. Begge
porte sat til 230 kbit, men jeg opnår højst 96 kbit. Altså kun 50 procent
hurtigere end med een linie.

Henning Larsen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-11-01 20:53

"Henning Larsen" <h-l@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan får man 128 kbit i praksis med to isdn-kanaler?

Jeg har en shiva-router og et intern ISDN-kort
Begge kan trække lidt over 15 kB/s igennem, hvilket er tæt på teoretisk
max.

Fra : aaa

Dato : 08-11-01 06:38

"Henning Larsen" <h-l@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> porte sat til 230 kbit, men jeg opnår højst 96 kbit. Altså kun 50 procent

Har du Lasat Speed 2 kan du køre på USB, denne understøtter i hvert fald
mere end 128 kbit/s.

Fra : Erik G Christensen

Dato : 07-11-01 21:55

Henning Larsen wrote:

> [...]
> porte sat til 230 kbit, men jeg opnår højst 96 kbit. Altså kun 50 procent

Hvis ellers dit chipsæt er understøttet, skal du prøve
at finde shsmod, et lille program der sætter comporten til
reelt 230 kbit.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy