Ep. II "Breathing" trailer
Fra : CybaMerc

Dato : 05-11-01 18:59

Så er den første Ep. II teaser tilgængelig på nettet.

http://www.starwars.com/episode-ii/video/trailers/breathing/

Den er lidt undervældende; men der skulle heldigvis være lyd i den
næste, der bliver postet på fredag for de folk, som har TPM-dvd'en.

Effekterne er iøvrigt næppe færdige, så dem gider vi ikke diskutere :P

Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 05-11-01 19:28

Kan det være rigtigt, at man skal have quicktime pro installeret for at
kunne se traileren ?

Fra : Søren

Dato : 05-11-01 19:40

kun på apple's hjemmeside og kun i højeste opløsning...

/Søren

Fra : Peter Larsen

Dato : 05-11-01 20:09

Hejsa

Hvad skulle få dig til at tro effekterne ikke er færdige?

Med venlig hilsen

Peter

Fra : CybaMerc

Dato : 05-11-01 20:31

A long time ago in a galaxy far, far away....
Peter Larsen wrote:

>Hejsa
>
>Hvad skulle få dig til at tro effekterne ikke er færdige?

Det var de ikke i den første Ep. I teaser (Trailer A).

Fra : Peter Larsen

Dato : 05-11-01 23:08

Hejsa

De var nemlig gjort færdige. Kan huske at der blev gjort en del
ud af at ILM havde arbejdet ekstra hårdt for at få dem færdige
i tide.

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Jules

Dato : 05-11-01 20:50

Kan ikke hentes...
For mange der er inde at hente den ?

We are currently experiencing technical difficulties.
Our droids are hard at work bringing the system back on-line.
Please try again later.

Fra : Snole

Dato : 05-11-01 21:59

> Så er den første Ep. II teaser tilgængelig på nettet.

Findes der en metode til at bevare den streamede trailer lidt mere permanent
på ens computer?
Det tærer lidt på internetkontoen at skulle hente den hver gang.

Snole

Fra : CybaMerc

Dato : 05-11-01 22:21

Snole wrote:

>Findes der en metode til at bevare den streamede trailer lidt mere permanent
>på ens computer?

Du kan gemme den med Quicktime Pro. QT Pro giver også adgang til den
største version.

[snip]

Fra : nikolaj borg

Dato : 05-11-01 22:36

"Snole" <2329795m001@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Findes der en metode til at bevare den streamede trailer lidt mere
permanent
> på ens computer?
> Det tærer lidt på internetkontoen at skulle hente den hver gang.

Dette spørgsmål har været oppe at vende før. Prøv evt. at se, om du kan
finde noget hos dine venner (aka Google og/eller dejanews.com).

Ellers mener jeg, at der er noget med, at du kan finde filen i din
internet-cache. Muligvis skal cache slås til i quicktime først.

/Nikolaj

Fra : David Schjelde

Dato : 06-11-01 08:55

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ellers mener jeg, at der er noget med, at du kan finde filen i din
> internet-cache. Muligvis skal cache slås til i quicktime først.

Det er korrekt. Du vælger at QT skal gemme filmen i cachen og den kan efter
du har "hentet" den så findes i maskinens cache. Brug evt. søg funktionen og
søg på *.mov, så kommer den frem.

Mvh
David

Fra : Peder

Dato : 06-11-01 17:42

On Tue, 6 Nov 2001 08:55:25 +0100, "David Schjelde" <dauis@yahoo.com>
wrote:

>Det er korrekt. Du vælger at QT skal gemme filmen i cachen og den kan efter
>du har "hentet" den så findes i maskinens cache. Brug evt. søg funktionen og
>søg på *.mov, så kommer den frem.

Eller man kan bare hente den på
http://www.gomovietrailers.com/Movie_Page_Files/Star_Wars_2/(Teaser)EP2_L.mov

Mvh.
Peder

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-11-01 09:39

> Eller man kan bare hente den på

http://www.gomovietrailers.com/Movie_Page_Files/Star_Wars_2/(Teaser)EP2_L.mo

tak til peder... jeg klikkede på linket og så teaseren... lukkede vinduet og
derefter højreklikkede jeg på Peders link og trykkede gem som... og nu har
jeg den i min download mappe...

sniper_Nolight

Fra : Steen Villumsen

Dato : 07-11-01 12:24

> Findes der en metode til at bevare den streamede trailer lidt mere permanent
> på ens computer?
> Det tærer lidt på internetkontoen at skulle hente den hver gang.

Med lidt HTML-kendskab er det forholds vis nemt.
I det vindue du ser filmen i, tager du lige et kig på source-koden - der
er som regel stien til hvor filmen ligger (når det er Quicktime-film
ender navnet oftest på .mov). Skriv stien i din browser og download -
voila!

/Steen

PS: eller nap den herfra:
http://starwars.apple.com/ep2/breathing/media/pro/ep2_breathing_m640.mov