Skærme
Fijala 3554
Fladskærm
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 05-11-01 18:28

Jeg kan forstå, at fladskærme ikke er gode til spil. Er det generelt? Jeg
spiller ikke meget, men det ville da være rart at have muligheden.

Hvilke skærme kan i anbefale til ca. 5.000 kr. (15")

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 06-11-01 09:02

Hej

Det med fladskærme og spil er en skrøne. Skærmene er så gode i dag, at
der ikke er noget i vejen for at spille på dem.

Mit råd til dig er at købe en skærm som er så 'ny' som mulig. Undgå
modeller der har været længe på markedet idet der sker en rivende
udvikling indenfor disse skærme for tiden.

mvh
Karsten

Fra : JSB

Dato : 14-11-01 10:21

Jeg har lige købt en Fujitsu-Siemens CM384FA-M til kr. 4500 via Multimedia
World, Frederiksberg.
Skærmen blev for kort tid siden kåret til bedste køb i Datatids store
TFT-test. Jeg må sige at billedet er helt kanon flot. Jeg valgte at sætte et
Matrox G550 sammen med skærmen.

Jesper