Stille om mellem 2 ISDN-telefoner
Fra : Klaus Jensen

Dato : 05-11-01 13:58

Hej!

Vi har en helt ordinær ISDN-linie (jaja, jeg ved godt der er 2 linier :) )
til telefoni, og 2 telefoner koblet på - i 2 forskellige lokaler.

Telefonerne er Ascom Eurit 40 og Ascom Eurit 30.

Hvis jeg tager den ene telefon og skal stille om til den anden, kan jeg så
det - og i givet fald - hvordan?

På forhånd tak!

- Klaus

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 05-11-01 14:10

"Klaus Jensen" <no@reply.com> wrote in message
> Hvis jeg tager den ene telefon og skal stille om til den anden, kan jeg så
> det - og i givet fald - hvordan?

Jeg kender ikke Ascom Eurit 40, men på 30'eren skal du bruge vælge parkering
i telefonens menu-system. Tjenesterne terminalskift samt parkering skal være
aktive hos din teleudbyder.
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Klaus Jensen

Dato : 05-11-01 16:58

Hmm... Ved du om det er det som standard hos TDC?

Eller er det noget jeg skal bestille?

- Klaus

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-11-01 20:51

"Klaus Jensen" <no@reply.com> skrev i en meddelelse
> Ved du om det er det som standard hos TDC?

Det var det ikke da jeg var ISDN-supporter.
Kan jeg få dig til at tage et kig på http://www.makr.dk/?quote

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 05-11-01 21:04

"Klaus Jensen" <no@reply.com> wrote in message
> Hmm... Ved du om det er det som standard hos TDC?
>
> Eller er det noget jeg skal bestille?

På nyere ISDN abonnementer oprettes det som standard. Er dit abonnement
ældre end 6 måneder bør du lige tjekke med 80808011. Under alle
omstændigheder er begge tjenester gratis.

Fra : Niels Andersen

Dato : 05-11-01 17:37

"Klaus Jensen" <no@reply.com> wrote in message
> Vi har en helt ordinær ISDN-linie (jaja, jeg ved godt der er 2 linier
:) )

Der er kun én linje. :)
Den éne linje har så to B-kanaler og en D-kanal, hvor du kan snakke på
de to B-kanaler uafhængigt. :)

--
Mvh.

Niels Andersen