Browse funktion som på Den Bl
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 05-11-01 13:41

Hvordan laver man en browse funktion med et tekst felt og en submit knap
som giver mulighed for at søge på brugerens HD efter fx. billeder eller
andre filer ?

Den Blå Avis har en tilsvarende funktion, så man kan loade et billede af
ens varer op nettet.

Jeg skal bruge en funktion, hvor man kan udfylde en masse oplysninger og
så sende et billede med en almindelig e-mail til min postkasse. Man skal
altså ikke se det på nettet.

Jeg skal blot modtage oplysningerne samt billedet i een mail.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 05-11-01 16:27

Davs

> [...]

> altså ikke se det på nettet.
>
> Jeg skal blot modtage oplysningerne samt billedet i een mail.

Det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med...

/Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-11-01 17:06

Mon, 5 Nov 2001 16:27:10 +0100, skrev "Thomas Lindgaard"
<thomas@dnspilot.com>:

Det vil kun fungere i forbindelse med noget serverside, som regel
cgi.

>Det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med...

En alm. mailto kan jo bruges, men det kræver, at der er en
mailklient på computeren.

--
med venlig hilsen
Knud