Celleinfo m/Siemens C35+Telmore
Fra : Thomas Nielsen

Dato : 05-11-01 13:08

Hej folks,

Er det muligt at få vist hvilken sendemast man er "på" med en Siemens C35 og
et Telmore abonnement? Hvis ja, hvordan?

Mvh
Thomas Nielsen
-der endelig efter 6 dage uden telefon har fået overflyttet sit nummer fra
Sonofon til Telmore - hurrahurra

Fra : Mickey

Dato : 05-11-01 14:57

"Thomas Nielsen" <thomas.n@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er det muligt at få vist hvilken sendemast man er "på" med en Siemens C35
og
> et Telmore abonnement? Hvis ja, hvordan?

hvis ikke det findes som standardfunktion kan du bede telefonen om at
"abonnere" på Cell Broadcast kanal 50

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 05-11-01 15:54

"Mickey" <news002@susie.dk> wrote in message
> [...]
C35
> og
>
> hvis ikke det findes som standardfunktion kan du bede telefonen om at

Øhmmm, hvordan abonnerer man på en Cell Broadcast Kanal?!
Jeg har nu sat Cell Broadcast til "Modtag", "Automatisk visning", men der
står stadig bare "Telmore" i displayet.

Jeg husker da fra min tidligere karriere som Tele DK Mob. kunde, at
sendemastens navn stod i displayet, men det understøttes måske ikke i et
Telmore abonnement?

Bedste hilsner
Thomas

Fra : Thorbjørn

Dato : 05-11-01 16:08

Thomas Nielsen:
> Øhmmm, hvordan abonnerer man på en Cell Broadcast Kanal?!

Sådan gør man på min S35i (går ud fra at det
er det samme på andre telefoner i 35-serien):

Man vælger
Meddelelser->Cell Broadcast->Emneliste->Nyt emne

Her sætter du <Emne-ID> til 50 og <Navn> til
hvad du nu synes.

Dernæst sørger du for at der er et flueben i
Meddelelser->Cell Broadcast->Modtag

Nu skulle du modtage celleinfo i løbet af nogle
minutter, hvis du altså er ved en mast der
udsender dette.

-Thorbjørn

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 05-11-01 16:32

"Thorbjørn" <thorbjorn@2night.dk> wrote in message
> Thomas Nielsen:
>
> Sådan gør man på min S35i (går ud fra at det
> er det samme på andre telefoner i 35-serien):

<SNIP>

Du er hermed kvalificeret til at være dagens mand i skysovs!
Tak for hjælpen - det var liiiige det, der skulle til!

Mvh
Thomas