DR udsendelse fra Scotland
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 05-11-01 13:13

Hej.

Var der nogen der så udsendelsen på DR1 fra Scotland med Jægeren,
Fiskeren (Steen Ulnits) og falkoneren?

Jeg savner lidt links til stedet hvor de fiskede, da det så ud til at
være et rigtigt flot naturområde. Gerne med priser, kontaktpersoner,
etc.

Mvh. Brian

--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Kalle

Dato : 06-11-01 00:53

Hej Brian
Det var River Dee

Prøv at søge på "River Dee" på søgemaskinen Google.com.
Skriv: "River Dee" med anførselstegn
Karsten brydsoe@image.dk , Brande

"Brian B. Christensen" <bbc_ingenspamtak____@ibs-mtec.dk> skrev i en
meddelelse news:he0dut801g3bt3ocfp7mg7jn9ee8qu8nl5@4ax.com...

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 06-11-01 08:23

On Tue, 6 Nov 2001 00:52:45 +0100, "Kalle" <brydsoe@image.dk> wrote:

>Prøv at søge på "River Dee" på søgemaskinen Google.com.
>Skriv: "River Dee" med anførselstegn

Mange tak. Det var lige det jeg manglede.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Leif

Dato : 06-11-01 22:02

Kommer der en genudsendelse inden længe??
Leif, Brande