Agn-siden kører nu så småt...
Fra : Jesper Lindhardt

Dato : 05-11-01 10:22

.....men der må være menge flere steder der kan handles agn.....!
Skriv endelig så vi kan gøre brug af siden.

//Jesper Lau

Fra : Killalot

Dato : 05-11-01 13:10

Husk at vedlægge linket!

Fra : Jesper Lau Lindhardt

Dato : 05-11-01 23:15

In article <3be68129$0$11599$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>,
killalot@killalot.dk says...
Hello...
> Husk at vedlægge linket!
Øhhe...det har jeg jo gjort een gang (dette er jo ikke en "reklame-
gruppe", men for dem som ikke nåede at se det første gang er URL'en :
http://130.226.106.5/lau/agn

mvh. Jesper Lau

Fra : Morten Nielsen

Dato : 06-11-01 16:19

Her er en forretnig mere i KBH. NV.:

Sportsdres
Frederikssundsvej 50
2400 København NV
Tlf. 3888 4648 - Fax 3888 9945
Her er hvad de selv skriver på deres hjemmeside:

Tigerorm meget livlig regnormeart som er velegnet til det meste.Holdbarhed
ca 1 måned i køleskab pakke med 15 -20 stk.: 16,- kr
Tauwürmer eller Canadian Nightcrawler en ekstra stor regnorm, til dem som
satser stort. Holdbarhed ca 14 dage i køleskab pakke med 10 stk 20,- kr
Tebolarver effektiv til P & T. Holdbarhed ca. 1 måned i køleskab pakke m.
ca. 20 stk. 30,- kr
Maddiker effektiv agn til medefiskeri, men også ørreder/aborrer er glade for
dem. Leveres i blandede farver( kan på bestilling skaffes i enkelt farver,
kun hele litre. Holdbarhed ca 1 uge i køleskab Bakke med ca. 1 dl 12,- kr.
Bakke m. ca. 1/2 liter 40,- kr.
Bakke med ca. 1 liter 70,- kr

Sandorm den klassiske agn til fladfisk, torsk osv. Det er klogt at bestille
sandorm , da levering kan være svingende, især når det blæser meget.
Holdbarhed ca 1-2 dage i køleskab Pakke med 10 stk 25,- kr.
Kasse m. ca 200 stk 400,- kr

Børsteorm kanonagn til Havørred, fladfisk, torsk osv. Vi har eget bassin med
biofilter, hvor vi kan opbevare børsteormene i månedsvis, det gør at vi
altid har superfriske børsteorm på lager. Holbarhed ca. 4-7 dage i køleskab
Pakke med 10 stk
25,- kr

Desuden fører vi et bredt sortiment i diverse kunstagn som f.eks. Bioworms
og Powerbait

Fra : Sune

Dato : 06-11-01 21:17

Hvidovre Sport