Leveringstid på ADSL fra TDC
Fra : Sas

Dato : 05-11-01 10:10

Hej med jer.

Er der nogle der kan fortælle mig lidt om hvor lang tid der gik fra at de
bestilte til at de fik leveret deres ADSL forbindelse fra TDC - Netexpress
eller Proaccess.

Fra : Jacob Olsen

Dato : 05-11-01 10:27

der gik 30 dage for mit vedkommende....

Fra : TH

Dato : 05-11-01 10:30

> [...]
> bestilte til at de fik leveret deres ADSL forbindelse fra TDC - Netexpress

3. uger for Netexpress

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 05-11-01 11:49

19 dage for Pro@ccess.

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Tournesol \(Jan Nova~

Dato : 05-11-01 16:24

64 dage med pro@ccess

jeg blev tvunget til at vente en extra måned, fordi den tdc teknikker der
skulle sætte det op bare efterlod et "du var ikke hjemme da vi var her"
postkort ved min dør. også selvom jeg var hjemme. de ringede heller ikke i
forvejen som jeg havde bedt dem om.

Fra : burgeren

Dato : 05-11-01 17:11

2½ uge ne2

Fra : CrapMan

Dato : 05-11-01 17:13

Hej med jer.

> Er der nogle der kan fortælle mig lidt om hvor lang tid der gik fra at de
> bestilte til at de fik leveret deres ADSL forbindelse fra TDC - Netexpress
> eller Proaccess.

9 dag med BB

Fra : supermand

Dato : 05-11-01 17:36

> [...]
> bestilte til at de fik leveret deres ADSL forbindelse fra TDC - Netexpress

netexpressv1 13 dage (det har så taget et par måneder for tdc at forstå at
jeg ikke er kunde mere, men det er jo en anden snak)

Fra : Jakob K. Nielsen

Dato : 05-11-01 18:54

> [...]
> bestilte til at de fik leveret deres ADSL forbindelse fra TDC - Netexpress

3 uger med Pro@cess.....

Mvh Jakob K. Nielsen

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 08-11-01 18:33

> [...]
> bestilte til at de fik leveret deres ADSL forbindelse fra TDC - Netexpress

I første omgang 20 dage - derefter historien med "Du er ikke hjemme fjols!"
selvom jeg var hjemme - derefter ventetid på 20 dage mere....

TDC's egen kundeservice rådede mig til at indgive en klage!

Netexpress 2