Blinkende tekst
Fra : Michael Schioldan Ni~

Dato : 04-11-01 21:19

Hejsa

Ok, jeg synes normalt man skal holde sig fra blinkende tekst, men vil nu
gøre en undtagelse. Jeg har en overskrift som skal blinke, og jeg har indsat
følgende kode:

<BLINK>Meddelelser</BLINK>

Men jeg kan sgu ikke få det til at blinke. Hva´ gør jeg galt?

mvh. Michael

Fra : jopa

Dato : 04-11-01 21:35

"Michael Schioldan Nielsen" skrev bla
.. Jeg har en overskrift som skal blinke, og jeg har indsat
> følgende kode:
>
> <BLINK>Meddelelser</BLINK>
>
> Men jeg kan sgu ikke få det til at blinke. Hva´ gør jeg galt?

Øhmmm virker så hut jeg visker kun i Netscape. Korreks mig hvis det er
forkert

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-11-01 21:49

Sun, 4 Nov 2001 21:18:48 +0100, skrev "Michael Schioldan
Nielsen" <michael@schioldan.net>:

>Men jeg kan sgu ikke få det til at blinke. Hva´ gør jeg galt?

At du ikke ser siden med Netscape, som er den eneste browser, der
understøtter det.

Skal det virke i alle browser, så skal der javascript til:

<head>
<script language="JavaScript" type="text/javascript">
<!--
function BlinkInit() {
if (!(document.all)) return;
blinks = document.all.tags("BLINK");
setInterval("BlinkIt()", 500);
}
var blinks;
function BlinkIt(){
for (i = 0 ; i < blinks.length ; i++)
if (blinks[i].style.visibility == "hidden")
    blinks[i].style.visibility = "visible";
   else
    blinks[i].style.visibility = "hidden";
}