Starte andet program fra Java
Fra : The MaXx

Dato : 04-11-01 18:14

Hej gruppe.

Hvordan starter man et program fra java, hvis man har stien til det???
Jeg ved ikke om der er nogen platforms-uafhængig måde at gøre det på, men
hvis ikke så er jeg både interesseret i Windows og Linux måden at gøre det
på.

The MaXx

Fra : Carsten

Dato : 04-11-01 18:38

Kig på klassen Runtime og metoden exec() så er du vist ca. 90% af vejen.

Carsten

Fra : The MaXx

Dato : 07-11-01 15:55

> Kig på klassen Runtime og metoden exec() så er du vist ca. 90% af vejen.
>
> Carsten

Tak for hjælpen, det var jo nærmest 100%.
Skriv venligst igen hvis ikke nedenstående er den optimale måde:

Runtime.getRuntime().exec(path);

det virker i hvert fald fint.

The MaXx