Movie posters
Fra : Martin Helbo

Dato : 04-11-01 11:15

Er der et sted på nettet hvor man kan finde filmplakater i en rimelig
opløsning. Jeg har prøvet moviegoods, men der står deres navn på alle
plakaterne. Nogen der kan hjælpe

Martin Helbo

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-11-01 14:15

> Er der et sted på nettet hvor man kan finde filmplakater i en rimelig
> opløsning. Jeg har prøvet moviegoods, men der står deres navn på alle
> plakaterne. Nogen der kan hjælpe

nu siger du godt nok høj opløsning.... hvis det er til at hænge på væggen er
dette link et fint sted
http://www.moviemerchandise.dk/

sniper_Nolight

Fra : Martin Helbo

Dato : 04-11-01 14:43

> nu siger du godt nok høj opløsning.... hvis det er til at hænge på væggen
> [...]
Det er nu ikke til at hænge på væggen... jeg har bare fået en mindre
samlemani med filmplakater for tiden

/Martin

Fra : Anders Nielsen

Dato : 04-11-01 15:08

Martin Helbo <helbo@webhiker.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3be545bd$0$238$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> er

> Det er nu ikke til at hænge på væggen... jeg har bare fået en mindre
> samlemani med filmplakater for tiden
>
> /Martin

prøv alt.binaries.pictures.movie-posters

vh Anders

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 04-11-01 20:21

DVDOO.DK er et ganske udemærket sted.