Kan man købe en sådan mobiltelefon??
Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 04-11-01 10:12

Hej NG

Kan man købe en mobiltelefon indeholder nedenstående:
a) Telefon
b) Kalender der kan udveksle data med Outlook ( Palm )
e) Sende og modtage E-mails
d) GPS - Kan bruges i bilen til satelitnavigering

Nokia, Motorola og Eriksson falder alle på sidste punkt "GPS" ikke at
forveksle med GPRS

På forhånd tak

flemming.lovenhardt@rig1.dk

Fra : Christian Flintrup

Dato : 04-11-01 14:00

Flemming Løvenhardt <lovenhardt@mail.tele.dk> wrote:

> d) GPS - Kan bruges i bilen til satelitnavigering

Benefon laver telefoner med GPS.

--
!! Se min signatur. Se min signatur. Se min signatur !!

Fra : TD

Dato : 04-11-01 14:18

"Flemming Løvenhardt" <lovenhardt@mail.tele.dk> skrev:

> Nokia, Motorola og Eriksson falder alle på sidste punkt "GPS" ikke at
> forveksle med GPRS

Du kan læse om MPP her:
http://www.ericsson.com/mobilityworld/open/technologies/mobile_positioning/i
ndex.html?PU=mobile_positioning

Det er lidt henad GPS, men virker jo via sendemaster, istedet for
satelitter,
og det er endnu ikke standard i telefonerne.
(man skal selv udvikle softwaren, som det er nu)

--
Mvh. Finn Donati
donati@scooter-racing.dk

Fra : Bjarne R. S.

Dato : 04-11-01 19:45

Du kan downloade GPS program via Nokia hjemmeside for Nokia 9210 og 9110 og
9110i.
Jeg har selv brugt det med 9110 og det virker perfekt
Hilsen Bjarne

Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 04-11-01 20:45

"Bjarne R. S." <bjaf@pc.dk> wrote in message
> Du kan downloade GPS program via Nokia hjemmeside for Nokia 9210 og 9110
og
> 9110i.
> Jeg har selv brugt det med 9110 og det virker perfekt

Hvordan virker et GPS program på en tlf, uden GPS modtager ?

Fra : Bjarne R. S.

Dato : 04-11-01 22:37

Den kan selvfølgelig ikke virke uden en GPS, men GPS én sender så sin
position tilbage til telefonen, men det var måske ikke det som mentes??????

Jeg havde stor glæde af det på min 9110 og venter meget af det når jeg nu en
af de kommende dage får det ind på min 9210

Bjarne

Fra : René Jørgensen

Dato : 05-11-01 21:24

Her er et link til Benefon telefonen med GPS:

http://www.teletech.as/dk/produkter/default.asp?mode=show&id=71

Hilsen

René