Hvordan designer man selv logo til mobilte~
Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 04-11-01 10:07

Hej NG

Jeg har en Nokia 3210 - Er det muligt selv at designe sit firmalogo og få
det ind i displayet.
I givet fald:
a) Hvilke grafisk program skal bruges ?
b) Hvordan uploades logo'et?

På forhånd tak

Flemming.lovenhardt@rig1.dk

Fra : Clauzen

Dato : 04-11-01 10:23

logo manager

Fra : alwresuihalert

Dato : 04-11-01 11:20

snip
> Hej NG
>
> Jeg har en Nokia 3210 - Er det muligt selv at designe sit firmalogo og få
> [...]

Hvis TDC er din operatør, fx VIC eller Telmore, kan du gøre det hele online
her:

http://www.dingelink.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-11-01 15:37

alwresuihalert skrev:

>Hvis TDC er din operatør, fx VIC eller Telmore, kan du gøre det hele online
>her:
>
>http://www.dingelink.dk

Jeg kan (som Telmore-kunde) ikke lige se hvordan jeg gemmer det logo
jeg tegner, og hvordan jeg får det sendt?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : alwresuihalert

Dato : 04-11-01 16:04

snip

> Jeg kan (som Telmore-kunde) ikke lige se hvordan jeg gemmer det logo
> jeg tegner, og hvordan jeg får det sendt?
>
> venligst,
> Lasse Hedegaard

Jeg har som Telmore kunde fået tilsendt mit nuværende logo fra dingelink,
jeg selv har tegnet i logolab. Få et password/brugernavn/login eller hvad
man skal. Der er en funktion hvor man kan få tilsendt et password. Når du
har logget ind el., burde du bare kunde sende det direkte via SMS fra
"tegneprogammet".

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-11-01 16:04

alwresuihalert skrev:

> [...]
>man skal. Der er en funktion hvor man kan få tilsendt et password. Når du
>har logget ind el., burde du bare kunde sende det direkte via SMS fra

Har du tidl. været VIC-kunde?

Jeg får denne besked når jeg beder om at få et password tilsendt:

>Hvis du er kunde hos Vic så tjek dit mobilnummer og prøv igen.
>Ellers besøg Dingelink som gæst.

Og som gæst kan jeg ikke se hvor jeg kan sende det. Der er hos mig
ikke nogen send-knap i tegneprogrammet.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-11-01 15:31

Flemming Løvenhardt skrev:

>a) Hvilke grafisk program skal bruges ?

LogoManager

>b) Hvordan uploades logo'et?

Med datakabel/infrarød.

Du kan også designe på nettet og sende logoet som SMS.
http://www.12send.dk/
http://www.mobital.dk/

venligst,
Lasse Hedegaard