operatørlogo i N6210
Fra : Lars Ninn

Dato : 04-11-01 09:10

Hej NG
Jeg har udskiftet operatørlogoet med et andet, nu er det så at jeg gerne vil
have det originale logo tilbage (Jeg har prøvet at gendanne
fabriksindstillinger uden held) - er der en der ved hvordan dette gøres (Jeg
er abn. hos Orange).

Mvh
/Lars

Fra : ¯`·.¸J@nner På Job¸.~

Dato : 05-11-01 11:40

Prøv gå ind på www.mobital.dk og vælg et eller andet logo du vil sende til
din telefon, når du fra siden er klar til et sende logoet skal du tage
stilling til hvikken tele operatør du har (i dit tilfælde Orange) prøv blot
at vælge en af de andre operatører og tryk send så skulle dit logo gerne
forsvinde. Det virker ihvertfald for mig, glemmer jeg at vælge TDC som er
min udbyder kommer logoet godtnok frem på telefonen men forsvinder igen så
snart jeg prøver at trykke gem.

Held og lykke

Jan