CO2 anlæg ?
Fra : Simon...

Dato : 04-11-01 08:43

http://www.zoozity.dk/templates/group.asp?group=698

der er 2 CO2 anlæg,det dyre er vel bedst, men hvad kan de egenligt, og hvad
kræves der for at de kører, er der noget man skal skifte engang imellem ??

jeg har 250L akvarium, med 6 golden specs og lidt planter, kunne egenligt
godt tænke mig lidt flere planter, CO2 anlægget er vel mest til dem eller ?
og er det rent blær eller er det nødvendighed ?? nogen der kan fortælle
lidt, jeg er helt på bar bund.

mange tak

mvh.Simon

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 04-11-01 11:15

"Simon..." <guden@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
hvad
> kræves der for at de kører, er der noget man skal skifte engang imellem ??

Der er kun et system.

Den billige er extra element til selve sættet der er det dyre.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Ludo

Dato : 05-11-01 15:49

Du skal være opmærksom på, at Golden spec. er en mbuna. Mbuna kan
finde på at æde planter.

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 05-11-01 15:58

ja så du skal vælge planter med seje blade sån som anubias og der er en
løgsivplante de ikke spiser fordi den har en bedsk smag men jeg kan ikke
huske navnet.

Mvh Tina

Fra : Simon...

Dato : 05-11-01 18:20

jegn synes ellers de holder sig pænt fra planterne i mit akvarie, men jeg
har måske været heldig med valget af dem, jeg kender ikke navnene på dem,
bortset lige fra vandpest som jeg har et par stykker af..

mvh.Simon