Dildo fri By :-)
Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 04-11-01 03:10

Køret lieg hjem med nat bussen og læse noget grafiti på vægens langs
asistens kirkegråden i mod nørrebro gade : der var skrevet mange
uigenemtænkte ting og sager : men den her : Dildo fri by væk med
pornoen også et kvinde tegn også tænte jeg på hvad en dildo har med
prono at gøre det er well primært noget kvinder bruger til at
tilfredestille sig selv med .... der er jo ikke nogen der er tvunget
til at se porno ....minder lidt om en tråd vi lige har haft ... folk
er jo egentligt ganske ofte utroligt tåbelige - for hvis man nu siger
der kom porno & dildo forbud - så tager man friheden væk fra mange til
at tilfredsstille sig selv ved b.la den metode og dem der kæmper sgaen
må man well gå ud fra at det er dem inderligt liggyldigt da man må
formode at de ikke har no0gen af delene.
Dildo fri by :)
København
MvH
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 04-11-01 10:53

Chokmah @lias R@bi@s the dog* skrev:

> [...]
> metode og dem der kæmper sgaen må man well gå ud fra at det
> er dem inderligt liggyldigt da man må formode at de ikke har

Jeg tror de kvinder der er med i det der pornofit danmark eller
hvad de nu kalder sig er nogne sexforskrækkede kvinder, der synes
at al sex er ulækkert, medmindre man boller for at få børn, så
lukker de øjnene og tænker på gud konge(Dronning) og fædrelandet.

Helt ærligt mener jeg at den fri porno og dens udbredelse er en
ok ting, lige bortset fra, når den findes i børnehøjde offentlige
steder.

Nogne få rabiate kusseforskrækkede kvinder (Moral 'Majourity')
ikke skal bestemme hvad jeg må og ikke må se. Det er forkasteligt
at der i et demokrati findes et lilel flertal der griber til
'sabotage' for at forhindre ytringsfriheden.

De skulle allesammen sendes på et Karl Mar kursus, for at rende
nøgne rundt sammen med nogne danske vikinger, kaste spyd mod
gamle rutne biler, lære at prutte og bøvse offentligt og i det
hele taget lære at kroppens funktioner, det være sig seksuelle
eller andet er en naturlig ting.

Jeg er normalt ikke Karl Mar fan, men her kunne han absolut have
sin berettigelse.

--
Hilsen Tomas O. som mangler et sted at bo fra 01.01.02 1v eller
2v lejlighed, gerne fremleje i kortere tid helst i København

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 05-11-01 10:05

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i

> De skulle allesammen sendes på et Karl Mar kursus, for at rende

Det er fandme for ondt!!

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Britta

Dato : 04-11-01 12:40

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah@c.dk> wrote in message news:gi89utcktr4ukh73skagdvf3r5n8u0qv3b@4ax.com...

[snip en klog og vittig betragtning]

Disse kvinder konkurrerer jo med en for tiden meget
omtalt religiøs gruppering i at være mest muligt
kvindeundertrykkende. De har ganske vist meget at
lære, men det skal nok komme.
Et lille tip til disse feminister. Den anden religiøse
gruppering forbyder så vidt jeg ved alle billeder - inklusive billeder fra f.eks alle de pressekonferencer de p.t. deltager i. Måske ville det være en god idé at gøre det samme her? Bare til en start? Jeg mener, næsten alle billeder kan jo af nogen opfattes som pornografiske; en gruppe nøgne børn legende på en strand, en hest græssende på en mark eller billeder fra det nyeste katalog fra Skoringen.

Lad os endelig få en dildofri by, men glem ikke samtidig at
afskaffe bælter til badekåber, paletknive af træ, stearinlys, telefonbrusere og mobiltelefoner med vibrationer.

Porno og grafitti. Begge dele ophidser mig, men førstnævnte
på en dejlig måde, og til de antipornoforkæmpere der evt. måtte læse dette - i modsætning til hvad I måtte tro er undertegnede skribent (som er kvinde) i stand til at tænke
mindst én selvstændig tanke, som altså ikke er blevet mig
påduttet af hvilke mænd jeg så end omgiver mig med - eller kvinder, for den sags skyld.

Med venlig hilsen,
Britta

Fra : Matthias J.

Dato : 04-11-01 23:27

On Sun, 04 Nov 2001 03:10:03 +0100, "Chokmah @lias R@bi@s the dog*"
<chokmah@c.dk> wrote:

> [...]
>må man well gå ud fra at det er dem inderligt liggyldigt da man må
>formode at de ikke har no0gen af delene.

Så graffitien sammen med en kolega, og vi grinte da ad den... Den er
sgu da ikke alvorligt ment - snarere i retning af "Befri
vingummibamserne!"
Jeg synes den graffiti er dødskæg!

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 05-11-01 19:46

On 4 Nov 2001 16:26:37 -0600, Matthias J. <mkjuergensen@email.dk>
wrote:

> [...]
>

>Så graffitien sammen med en kolega, og vi grinte da ad den... Den er
>sgu da ikke alvorligt ment - snarere i retning af "Befri

Muligtvis men så er det sgu en uskøn kombination i mellem humor og
idioti med selv samme håndskrift havde skribenten skrevet hvor mange
afganers liv for en ameriakaner ?
om der findes et samenhæns ved jeg ikke med der var faktisk nogen
rabiate feminister der havde været ude og klippe linjene til en porno
kanal - så de mener sgu godt nok hvad de gør
MvH
Bo

Fra : N/A

Dato : 07-11-01 19:28

Fra : Matthias J.

Dato : 07-11-01 19:28

On 07 Nov 2001 16:10:18 GMT, FreYa <freya@mailto.dk> wrote:

>Åh, hvor er jeg dog lettet!
>
>Her troede jeg lige, at der rent faktisk fandtes tåber der i
>ramme alvor organiserer sig, med de formål for øje at indskrænke
>andres rettigheder og frie valg; belære andre om at de lader sig
>undertrykke og udnytte; demonstrere foran pornomesser; klippe
>kabler til tv-kanaler der viser pornofilm, og dermed
>sandsynligvis også er idiotiske nok til at male slagord på
>diverse mure.
>
>Og så er det bare en vits...

>HA HA HA HA HA HA HA HA HA!

Tja, jeg ved det jo ikke sikkert (det var jo ikke mig der malede den)
- men kan man andet end grine ad det? Det er sgu da ikke til at tage
alvorligt!

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 08-11-01 01:55

On 7 Nov 2001 12:28:10 -0600, Matthias J. <mkjuergensen@email.dk>
wrote:

>Tja, jeg ved det jo ikke sikkert (det var jo ikke mig der malede den)
>- men kan man andet end grine ad det? Det er sgu da ikke til at tage
>alvorligt!

ja men se der er jo lige en lille forskeld der er værd at bide mærke i
- om end den har forsaget de fleste med menskelige relationers måske
største problem igenem histroien - der er eller retter kan være en
verden til forskeld på hvordan man selv oplever en ting og en anden
part gør det .
som i det skitserede eksempel - hvor du som opervant mener der er tale
om en morsomhed - men hvor der jo ganske enkelt godt kunne være en
rabiat *femenist* - der mener seksuelt materiale i grafisk eller
fysisk form virker anstødeligt på vegne af hendes køn - om end hun så
fremt det er en kvinde der har skrevet det - er ganske frit stillet
for om hun vil anvende en dildo eller se porno film.
nu vil jeg hypotetisk antage at det forholder isg på en sådan måde -
at grafiti skribenten rent faktisk har ment hvad (hun?) skrev - jeg
vil enda gå så vidt som til at sige at jeg vil tro det forholder sig
på den måde og derfor i samme åndedrag sætte mig ud over din
evaluering at alle verdens begivenheder er forsaget af den måde hvor
på du oplever - morsomheder & tragedier imellem hianden - og med fare
for at slå et for stort brød op og sige at begiveneheder og mennekser
er noget i sig selv og ikke bare en reflektion af Mathis måde at
opleve verden på.
og sige at ( hun? ) angiveligtvis har gjort det sammen - hun mener at
- hun er prototypen på den ikke wild ledte kvinde med fuld køns
behårding i skridtet måske ne 3-5 pircinger knaled i roen og nu skal
HENDES sanhed frem - *ignorenterne* skal oplyses ved hendes handle mod
!hendes værdier tilhøre nu verden .... egendomeligheden opstår så som
jeg skriver indledningsvist i at man jo bare kan vælge disse ting fra
- hvilket åbenbart ikke har nåed grafiti skribentens forstand -
og det er ikke så heldigt !
MvH
Bo

Fra : FreYa

Dato : 08-11-01 17:57

Matthias J. skrev :

> - men kan man andet end grine ad det? Det er sgu
> da ikke til at tage alvorligt!

Helt og aldeles enig. Det er rent til grin. Jeg formoder at det
er derfor at skribenten af det indledende indlæg har valgt at
indsætte en smiley i overskriften.

Men det er da træls for dem der skal vaske grafittien af.
--
Freya

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 09-11-01 10:19

In <Xns9153B69F4D4FCFreya@193.88.15.201>, FreYa wrote:

> [...]
> smiley i overskriften.
>
> Men det er da træls for dem der skal vaske grafittien af.

   Det som kan undre mig en smule (Jeg går ud fra at en eller anden har
skrevet nævnte sætning i alvor - eller har hørt det fra en der mente det
alvorligt på et eller andet plan :) er hvordan man kan forestille sig at
dildoer og porno har det store med hinanden at gøre? :)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Matthias J.

Dato : 09-11-01 15:58

> [...]
>alvorligt på et eller andet plan :) er hvordan man kan forestille sig at
>dildoer og porno har det store med hinanden at gøre? :)

Der stod Dildo-fri By og så et par 100 meter længre ude Pornofri By -
om de er af samme hånd, kan jeg ikke sige - men ja: det sidste kan
have karakter af at være ment alvorligt - osse det første? Kan jeg
virkelig ikke forestille mig.

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 11-11-01 13:10

In <oarnut0bki4rf1pt8io07s4n4m229bm98r@4ax.com>, Matthias J. wrote:

> [...]
> de er af samme hånd, kan jeg ikke sige - men ja: det sidste kan have
> karakter af at være ment alvorligt - osse det første? Kan jeg virkelig

   Hvis nogen sku begynde at forsøge at presse ned over mit hovede at
dildoer er "farlige" for samfundet (Som nogen vist mener at porno er) så
skal jeg satme forklare de mennesker noget om min ret til at vælge
hvordan jeg vil forlyste mig :) Og så skal jeg vist forresten ud og ha
købt mig en dildo