Debat
Fra : Helle Andersen

Dato : 03-11-01 23:57

Hejsa

Nu er det jo desværre ikke alle, som endnu har
fundet ud af alle fordelene ved usenet, men stadig
udelukkende bruger de web-baserede
diskussionsfora.

Jeg har kreeret et nyt debatfum, der hedder
DeKatten - som et suplement til usenet og fordi, at
debatten på Katteforum har været "syg" i længere
tid.

I er velkomne til at kigge forbi, hvis I får lyst.
Det er ikke gennemtestet endnu, så hvis nogen
opdager bugs, må I meget gerne fortælle mig det.
http://katte.port5.com/phpBB/index.php

--
Helle
http://home19.inet.tele.dk/kat/

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-11-01 14:02

Hej Helle

Har kigget på DeKatten og det ser godt ud. Vil gerne deltage og registreres,
men det virker ikke

Hilsen
Joan

Fra : Helle Andersen

Dato : 05-11-01 22:44

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksen@mail.tele.dk> wrote in message news:3be53b87$0$351$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej Helle
>
> Har kigget på DeKatten og det ser godt ud. Vil gerne deltage og registreres,
> men det virker ikke

Det er vist lykkedes, ikke ? Er det ikke dig, der er
oprettet som Jojo ? Jeg tror, at der er lidt
serverproblemer en gang imellem hos den host,
som jeg har fundet

Sådan noget opdager man desværre som regel
for sent, men nu vil jeg se, hvor slemt det bliver, for
jeg vil da helst undgå, at flytte det hele til en anden
adresse.

--
Helle
Hjemmeside: http://home19.inet.tele.dk/kat/

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-11-01 23:08

Hej Helle

Jo en gang i mellem virker det og det er lykkedes mig at logge ind (ja som
Jojo)*S*
I dag har jeg forsøgt mange gange at komme ind på siden, men det lykkedes
mig slet ikke øvøv
Det er en skam, for det er flot det du har lavet *S* Og jeg hænger helt
sikkert på
Pøj pøj med det

Hilsen
Joan

Fra : Birgitte

Dato : 05-11-01 23:51

Nu har jeg også registreret mig
Nydelig nydelig arbejde...
Mange missehilsner fra Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk

> [...]
> mig slet ikke øvøv
> Det er en skam, for det er flot det du har lavet *S* Og jeg hænger helt

---

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 06-11-01 18:39

d. 05/11/01 22:44 skrev Helle Andersen på katte@mail.dk i artiklen
3be70901$0$217$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
> for sent, men nu vil jeg se, hvor slemt det bliver, for
> jeg vil da helst undgå, at flytte det hele til en anden

Hej Helle

Der er rigtig mange fejlmeddelelser, er der ikke? eller kan den bare ikke
lide min Mac? :- )
Jeg har problemer med at navigere rundt i systemet. Men nu lykkedes det da
at blive registreret
--
Mange hilsner fra Ann R

Fra : Helle Andersen

Dato : 06-11-01 23:28

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@c.dk> wrote in message news:B80DDEBF.3C11%ann_rudbeck@c.dk...
> Der er rigtig mange fejlmeddelelser, er der ikke? eller kan den bare ikke
> lide min Mac? :- )

Jeg har kun fået en slags fejlmeddelelse og den
kommer pga. pladsproblemer på serveren hos
hosten, men det er skam også irriterende nok. Om
der kan være problemer med mac, tør jeg ikke
svare på Det er i hvert fald irriterende, at der er
pladsproblemer, men jeg har problemer med at
finde en anden host, der er gratis, uden reklamer
og tilbyder MySQL, som debatten kræver.

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 07-11-01 11:48

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in message

> [...]
> svare på Det er i hvert fald irriterende, at der er
> pladsproblemer, men jeg har problemer med at
> finde en anden host, der er gratis, uden reklamer

Fuldstændigt off-topic, men prøv at se her, Helle: http://www.freewebspace.net/
der er masser af overskuelige links og en del af den tillader/tilbyder
tilsyneladende php.

Hilsen
Lisbeth
~ http://cutiecats.tripod.com ~

--
Posted from [195.97.164.98]

Fra : Helle Andersen

Dato : 07-11-01 22:13

"Lisbeth Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in message news:a995c3a78e37cce8306f090c98a41759.15796@mygate.mailgate.org...
> Fuldstændigt off-topic, men prøv at se her, Helle: http://www.freewebspace.net/
> der er masser af overskuelige links og en del af den tillader/tilbyder
> tilsyneladende php.

Thanx Jeg tager konsekvensen af den ustabile
server og forsøger at flytte debatten i weekend'en -
øv, det tager desværre enormt lang tid

Til gengæld bliver adressen nu fremtidssikret, da
jeg vil bruge en forward-adresse, som bliver
http://dekatten.ninja.dk. Så lige meget om jeg
bliver nødt til at flytte endnu en gang eller flere, vil
adressen være den samme.

--
DeKatten: http://dekatten.ninja.dk