Siemens SL45
Fra : Nenad Dragic

Dato : 03-11-01 19:46

Hejsa

Hvad koster multimediekort til en siemens SL45? Jeg kan ikke finde nogle der
forhandler dem.

På forhånd tak
Nenad

Fra : Christian Flintrup

Dato : 03-11-01 22:54

Nenad Dragic <nenad@dragic.com> wrote:

> Hvad koster multimediekort til en siemens SL45? Jeg kan ikke finde nogle der
> forhandler dem.

Det er standard MultimediaCards - ikke specielle Siemens kort. Hvis en
forhandler har problemer, kan du sige til ham, at det er den samme type
der bruges i Canons DV-kameraer, Nokia 9110 mv.

MMC kaldes det.

--
!! Se min signatur. Se min signatur. Se min signatur !!

Fra : Nenad Dragic

Dato : 04-11-01 13:31

Hej Christian

Jeg har fundet dem hos en enkel forhandler "JapanFoto".

Tak
Nenad

Fra : Christian Flintrup

Dato : 04-11-01 13:59

Nenad Dragic <nenad@dragic.com> wrote:

> Jeg har fundet dem hos en enkel forhandler "JapanFoto".

Ja. De fleste fotohandlere har dem (inkl. der hvor jeg arbejder men DET
ville jo være reklame at skrive hvor :)