Hvilken sang???
Fra : Jesper Hansen

Dato : 03-11-01 17:13

Hejsa.

Jeg søger navn kunstner og titel på en sang, den er ik ny.
Den går på noget med:

Streets Of London "og" let me take, let me show you something.

Mvh.

Jesper.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-11-01 17:23

Sangen hedder "Streets of London" og den er bl.a. indsunget af Roger
Whittaker.
Mener den oprindelige udgave er med en, der hedder Ralph McTell, men er ikke
helt sikker. Måske andre ved bedre besked??

mvh Eva

Jesper Hansen <jesperhansenNOSPAM@mail1.stofanet.dk> skrev i en

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 03-11-01 18:04

In <3be41a43$0$25366$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> "Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> writes:

> [...]
>Mener den oprindelige udgave er med en, der hedder Ralph McTell, men er ikke
>helt sikker. Måske andre ved bedre besked??

Ja, det er Ralph McTell, der oprindeligt har lavet sangen, men Roger
Whittakers version er ret god.

/Martin

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 04-11-01 04:39

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i

> [...]
> Mener den oprindelige udgave er med en, der hedder Ralph
> McTell, men er ikke helt sikker. Måske andre ved bedre besked??

Jep, det er Ralph McTell der har skrevet nummeret og indspillet
det. Senere kom den noget poppede og nosseløse version med Roger
Whittaker.

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu