Canadiske dvd'er
Fra : Amdi J.

Dato : 03-11-01 16:52

Hej

Er der andre end mig der oplever fejl på canadiske dvd'er?

Jeg har 3 dvd'er fra canada (unbreakable, from dusk till dawn og shrek) og
det er det samme på alle tre, når jeg har rodet lidt rundt i ekstra
materialet på dvderne så kommer der en masse blinkende farvefejl på skærmen
og man bliver nød til at slukke maskinen og tænde igen.

Mvh
Amdi Jørgensen

Fra : Jens Thomsen

Dato : 04-11-01 09:09

"Amdi J." <amdij@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
skærmen
> og man bliver nød til at slukke maskinen og tænde igen.

Lyder mere som et hardwareproblem. Hvilken afspiller?

MVH
Jens

Fra : Amdi J.

Dato : 04-11-01 15:45

nad T550

Fra : Jens Thomsen

Dato : 04-11-01 19:23

> nad T550

Jeg kender den desværre ikke. Det lyder dog til at være et hardwareproblem,
fordi det netop rammer forskellige film, der ikke har andet end regionskoden
til fælles. Der burde for såvidt ikke være den mindste forskel på
afspilningen af canadiske og amerikanske skiver. Du har ikke problemer med
andet fra R1?

Jeg har ALDRIG hørt om specifikke problemer med film fra Canada. Der kan
være problemer med enkelte film og skiver, men ikke en hel række fra samme
sted.

Jeg vil tro, det er en evt. Keymaster, der gør knuder, men prøv at spørge i

MVH
Jens

Fra : Per

Dato : 04-11-01 20:34

"Amdi J." <amdij@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> nad T550

Jeg har samme afspiller og oplevede det samme ved min ved den første
Region1 plade jeg lagde i.
Men det var kun ved første forsøg. Jeg tog derpå pladen ud igen og lagde den
så i igen og det var det. Problemet var løst.
Det var lige som om at den lige skulle vendes til at køre Region1 plader for
der har
intet været siden.

Venligst
Per