Betaling til udlandet for musik
Fra : L a r s

Dato : 03-11-01 12:21

Hejsa...

Hvis jeg nu fx. bestiller en cd fra den engelske BOL, hvordan skal jeg så
betale? Jeg har skrevet til dem, og de har sagt, at man skal betalt i GB
Pund - men det havde jeg sådan set også regnet med. Hvordan gør jeg, når jeg
skal overføre pengene til dem?

Med venlig hilsen

Lars

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 03-11-01 16:11

"L a r s" <lars.jensen@post.cybercity.dk>
> [...]
> Pund - men det havde jeg sådan set også regnet med. Hvordan gør jeg, når jeg

De må vel sende dig en faktura med forsendelsen? Alternativt
må du jo bare lade være at betale, hvis de ikke kan fortælle
dig, hvordan du skal gøre det...

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter G.

Dato : 03-11-01 20:53

In article <9s11h2$f0b$1@sunsite.dk>, Peter Brandt Nielsen
<brandt@etklikherfra.dk> wrote...
> "L a r s" <lars.jensen@post.cybercity.dk>
>
> De må vel sende dig en faktura med forsendelsen? Alternativt
> må du jo bare lade være at betale, hvis de ikke kan fortælle
> dig, hvordan du skal gøre det...

Du kan sende dem kontanter eller en "international money order" i et
brev med posten. Spørg i din lokale bank. De ved det!

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : John K

Dato : 03-11-01 17:29

> [...]
> betale? Jeg har skrevet til dem, og de har sagt, at man skal betalt i GB
> Pund - men det havde jeg sådan set også regnet med. Hvordan gør jeg, når

Få dit pengeinstitut til at overføre pengene - det er såmænd meget nemt - og
sikkert dyrt.
De tilbyder ikke betaling med VISA/MasterCard eller lignende?

Mvh

John K