Swordfish
Fra : JR

Dato : 03-11-01 12:10

Jeg fangede ikke rigtig hvorfor man ser Travolta som lig i vinkælderen...?

Kanon film i mine øjne, total underholdning (jeg kunne også li' MI:2...)

JR

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-11-01 13:30

JR skrev:

> Jeg fangede ikke rigtig hvorfor man
> ser Travolta som lig i vinkælderen...?

Og jeg fatter ikke rigtigt, hvorfor du ikke skrev "spoiler" i
emnefeltet. Jeg går ud fra, at du afslørede en vigtig detalje i filmen.
Hvis ikke, så må du undskylde...

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : JR

Dato : 03-11-01 20:33

Peter Bjerre Rosa <Peter.rosa@mobilixnet.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:9s0nsk$i7u$1@sunsite.dk...

> Og jeg fatter ikke rigtigt, hvorfor du ikke skrev "spoiler" i
> emnefeltet. Jeg går ud fra, at du afslørede en vigtig detalje i filmen.
> [...]

Øh, det er jeg ikke klar over om det er!

Og så fik jeg lært hvad 'spoiler' betyder

JR

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 03-11-01 13:35

On Sat, 3 Nov 2001 12:10:09 +0100, "JR" <jr@radmer.dk> wrote:

>Jeg fangede ikke rigtig hvorfor man ser Travolta som lig i vinkælderen...?
>
>Kanon film i mine øjne, total underholdning (jeg kunne også li' MI:2...)

Det er en dukke som skal foregive at dø i helikopteren.

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 03-11-01 17:43

"Morten Bowman Hansen" <bowman@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en dukke som skal foregive at dø i helikopteren.

Jeg tror nu ikke det er en dukke. Mon ikke en retsmediciner kan se forskel
på en dukke og en død mand?

Ja ja, smag og behag. Jeg synes den var røvdårlig. Og jeg havde endda sat
mine forventninger langt ned, men der var simpelthen for megget latterlige
ting i den film, der slet ikke har forbindelse til virkeligheden.
Som John Travolta så rigtig nok siger i starten af filmen: "The problem with
Hollywood is they make SHIT[...] that lacks realism" Det kunne ikke passe
bedre på Swordfish i mine øjne.

Joakim

Fra : Kenned

Dato : 04-11-01 18:48

On Sat, 03 Nov 2001 13:35:05 +0100, Morten Bowman Hansen
<bowman@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Det er en dukke som skal foregive at dø i helikopteren.

Niks. Det er den "rigtige" Travolta. De nævner noget om at de
identificerer ham som en israeler eller noget. Travolta har overtaget
hans identitet og gemmer liget så det kan bruges i helikopteren. Man
for aldrig at vide hvem Travolta i virkeligheden er.
Håber ikke min forklaring er for rodet, men jeg er ret sikker på at
det er rigtigt. Intet andet giver mening så vidt jeg kan huske
ihvertfald

mvh Thomas

Fra : // Overby

Dato : 04-11-01 22:06

> [...]
> Håber ikke min forklaring er for rodet, men jeg er ret sikker på at
> det er rigtigt. Intet andet giver mening så vidt jeg kan huske

Også sådan jeg opfattede det... En af de få ting jeg fattede i den film.
Resten af time sad jeg og surmulede over at havde brugt penge på at se
den....

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 05-11-01 00:18

On Sun, 4 Nov 2001 22:06:06 +0100, "// Overby" <overby@sport.dk>
wrote:

>Også sådan jeg opfattede det... En af de få ting jeg fattede i den film.
>Resten af time sad jeg og surmulede over at havde brugt penge på at se
>den....

I stand corrected - og klogere

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk