Luftfoto og søkort
Fra : Bent Nielsen

Dato : 03-11-01 11:47

Hej Ole.
Tak for sidst. Jeg hører fra Jørgen at du fik endnu en fisk. Så kan du
da ikke klage over weekenden. Vi var ikke heldige, hvor vi stod til sidst.
Vi kørte lige hjem fra Kobbelskov et par timer efter i var kørt. Det var
godt nok nået af en mager tur, hvad fisk angik, men hvad, vi fik masser af
luft, og lystfiskeri kan man jo heldigvis ikke spå om.
Jeg kan ikke huske om jeg fortalte dig, at vi kan få billige kroge, jo
det gjorde jeg hvis, der var noget med at du måske havde en krogguide over
Mustad. Ellers skriv ned hvad kroge du ønsker, antal, så vil jeg til på
torsdag prøve at se ca. hvilken pris vi kan få dem til. Det er ikke noget du
skal "reklamere" med, at vi kan få kroge til næsten indkøbspris, du ved
hvordan folk snakker.
Jeg sender et par hjemmesider til dig som jeg fik i nyhedsgruppen. Det
er sider fra forskellige amter, med luftfoto over bl.a. kyststrækninger,
tilkørselsveje, å udløb, søkort, ja og mange andre interesante ting. Det er
kort jeg har søgt i lang tid, og så er de lige ved hånden, på vores ejen
amts hjemmeside, ja nogle gange kan man ikke se skoven for bare træer.
Jeg var en tur til Futtrup i går formiddags,(fredag) et par timer, var
heldig at få en ørred på ca. 40 - 42 cm. Men den var noget "sort", så den
kom i baljen igen. Men det var fisk, så hvad fa'en skal vi så ta' til Als
efter!!!
God fornøjelse med kortsiderne og knæk &bræk,vi ses på torsdag.
Bent.

Vejle Amt: http://gis.vejleamt.dk/ArealInfo/AI_Map.asp
Nordjyllands Amt: http://www.gis.nja.dk/
Viborg Amt: http://gis.vibamt.dk/arealinfo/ai_indsgn.asp
Ringkøbing Amt: http://gis.ringamt.dk/
Sønderjyllands Amt: http://www.gis.sja.dk/
Ribe Amt: http://www.gis.ribeamt.dk/
Århus Amt: http://www.gis.aaa.dk/
Fyns Amt: http://gis.fyns-amt.dk/
Bornholms Amt: http://www.gis-hotel.dk
Københavns Amt: http://www.teknik-kbhamt.dk/siab.asp?o_id=1252
Roskilde amt: Kunne jeg ikke finde
Storstrøms Amt: Kunne jeg ikke finde
Frederiksborg Amt: http://www.frederiksborgamt.dk/fs_c12.htm
Vestsjællands Amt: http://gis.vestamt.dk/

Fra : Bent Nielsen

Dato : 03-11-01 11:52

Hej gruppe.

Undskyld, jeg fik sendt linkene til en forkert adr. Det var meningen at
jeg ville sende dem til en fiskekammerat, men de røg det forkerte sted hen.
Skal ikke forekomme igen.
Bent.

Fra : Leif Chr. Andresen

Dato : 03-11-01 13:13

Bent Nielsen skriver:

> [...]
> jeg ville sende dem til en fiskekammerat, men de røg det forkerte sted hen.

Det skal du da ikke undskylde. Som de pæne mennesker vi lystfiskere er,
hopper vi henover den mere private del af meddelelsen og kaster os over
linkene til amternes luftfotos, samtidig med vi husker at sige tusind
tak til dig.

--
Leif Chr. Andresen
http://home13.inet.tele.dk/andresen

Fra : Bent Nielsen

Dato : 03-11-01 15:00

Det er nu Alex der skal have ros for de fine links. Men derfor er de bare
drøn gode alligevel. Knæk&bræk
Bent.

Leif Chr. Andresen <Andresen@familie.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3BE3DF4F.E6CFAFAF@familie.tele.dk...

Fra : Leif Chr. Andresen

Dato : 03-11-01 18:31

Bent Nielsen skriver:

> Det er nu Alex der skal have ros for de fine links. Men derfor er de bare
> drøn gode alligevel. Knæk&bræk
> Bent.

Jeg havde ikke opdaget at Alex havde sendt de links, så det var godt du
sendte dem en gang til.

Selv knæk og bræk.

--
Leif Chr. Andresen
http://home13.inet.tele.dk/andresen
Husk når du svarer så skriv efter det du citerer,
og klip overflødigt væk, så er alle glade.

Fra : Alex Linaa

Dato : 05-11-01 08:16

Der var en i jagtgruppen der var så venlig at poste en hjemmeside hvor alle
links findes (Incl. de amter jeg ikke kunne finde), så dem skal I da ikke
snydes for:

http://www.infoguide.dk/fagene/oversigt/subject020120010010010.html

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Peter Haldgaard

Dato : 06-11-01 20:10

Hejsa er jeg den eneste der ikke kan komme til at bruge Vestsjællands amts
side. Den melder konstant fejl, og at jeg skal opdatere o.s.v.???

Peter

Fra : Lars Broberg

Dato : 03-11-01 16:38

FYI har Jubii en tilsvarende site - også god ...

http://kort.jubii.dk/scripts/map.asp

Hilsen Lars