blair witch project - nydes bedst med rødv~
Fra : ottesen

Dato : 03-11-01 00:19

Hej!

Jeg så lige BWP på TV3 her til aften. (iøvrigt flot: den blev kun afbrudt 1
gang af reklamer). Men den "dokumentar" som blev sendt lige inden filmen -
så man også den i biograf-versionen eller er den en selvstændig udsendelse?
Den var IMHO ret afgørende for min oplevelse af filmen da den formåede at
bygge en fed stemning op.

Jeg havde i øvrigt tilfældigvis drukket en flaske rødvin og en Irsk kaffe
inden jeg skulle se filmen hvilket sjovt nok havde en fed effekt! Det er jo
ikke just en "tænke-film" og lidt alkohol gjorde ligesom at jeg smed den
skepsis/barriere jeg måtte have og lod mig suge ind i den skumle stemning
som jeg synes at filmen formåede at skabe forbavsende godt...

/ottesen

Fra : dEnTrO

Dato : 03-11-01 00:43

"ottesen" <ottesen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
skumle stemning
| som jeg synes at filmen formåede at skabe forbavsende

Ja, der burde følge alkohol med i prisen når man købte en
film :)

/dEnTrO

Fra : David Schjelde

Dato : 07-11-01 15:57

"dEnTrO" <kena[REMOVE]@mail.dk> wrote in message
> [...]
> skumle stemning
> godt...
>
> Ja, der burde følge alkohol med i prisen når man købte en

Det kan også være farligt. Jeg så for år tilbage "Fangeborgen" i "munter
tilstand" og kom herfeter til at anbefale den til en af mine venner, hvilket
han stadig (med rette) bebrejder mig.

David Schjelde

Fra : Tina

Dato : 03-11-01 10:06

> [...]
> gang af reklamer). Men den "dokumentar" som blev sendt lige inden filmen -
> så man også den i biograf-versionen eller er den en selvstændig

Det er en selvstændig udsendelse. Den blev ikke vist i biffen i forbindelse
med filmen, men der var vest flere kanaler på tv, der viste den, lige op til
premieren på filmen.

Tina