Nokia 6210 Lys i display
Fra : Wing

Dato : 02-11-01 22:14

Hej Med jer

Jeg har lige erhvervet mig en nokia 6210 hvor jeg syntes at det er alt for
kort tid at der er lys i displayet men jeg kan ikke finde et sted hvor jeg
kan ændre det. Er der nogen som ved hvordan det gøres ??

Med venlig hilsen

Wing

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-11-01 23:50

Wing skrev:

>Jeg har lige erhvervet mig en nokia 6210 hvor jeg syntes at det er alt for
>kort tid at der er lys i displayet men jeg kan ikke finde et sted hvor jeg
>kan ændre det. Er der nogen som ved hvordan det gøres ??

Det kan du ikke ændre. Hvor lang tid går der? På min egen 6210 går der
meget lang tid, jeg har slet ikke set det som noget problem.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Wing

Dato : 03-11-01 07:08

>Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse

>jeg har slet ikke set det som noget problem.

Nu har jeg altid haft en ericsson telefon indtil for to dage siden havde jeg
en t18s. Så jeg har nok brug for lidt længere tid til at finde de funktioner
jeg skal bruge men der er ca lys i displayet i 10 sek.
Og jeg syntes det er lige i underkanten til mig *gg*

Med venlig hilsen
Wing

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 03-11-01 08:00

> Og jeg syntes det er lige i underkanten til mig *gg*
jeg tror det var på www.blue-backlight.de (hvis du ikke er skarp til tysk så
brug world.altavista.com/tr og skriv isden ind i www translation feltet...)
Der er der diagrammer til hvordan du ændre din telefon så du får en
"dimmer"-effekt hvor lyset langsomt fader ud jeg ved ikke om det lyser i 10
sek. og så fader ud eler fader ud med det samme men det forlænger jo nok
tiden noget hvis det er efter at det har lyst i 10 sek..