Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus C-2000 Z - manual
Fra : Stefan Garvig

Dato : 02-11-01 20:19

Hej NG

Jeg savner en manual til Olympus mit C-2000 Z kamera, og jeg skal bruge
manualen ret hurtigt, så ved nogen her i gruppen, om der på Nettet ligger en
sådan manual, og hvor? Kan I give mig web-adressen?

Jeg glæder mig meget til at høre fra jer - på forhånd tak.

Venligst

Stefan Garvig
Ingeniørforeningen i Danmark

Fra : PR

Dato : 03-11-01 16:45

Her er er en:
http://www.shortcourses.com/guides/olympus/c2000guide.htm
og der er masser af lignende stof til mange forskellige kameraer.
Hilsen Peter Isachsen

Fra : Stefan Garvig

Dato : 12-11-01 14:58

Hej Peter Isachsen