Siemens c35
Fra : Lasse Hagman

Dato : 02-11-01 18:55

Jeg har funnet en siemens c35, men den er spærret. Er det nogen der kan
hjelpe med at fjærne spærringen.

Zit@sol.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-11-01 23:50

Lasse Hagman skrev:

>Jeg har funnet en siemens c35, men den er spærret.

Hvordan spærret? Hvad siger telefonen når du putter dit SIM-kort i?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Mickey

Dato : 03-11-01 00:40

"Lasse Hagman" <Lazy@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3be2dea8$0$57631

> Jeg har funnet en siemens c35, men den er spærret. Er det nogen der kan

fundet ?

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : Carsten

Dato : 03-11-01 16:21

"Lasse Hagman" skrev d. 02-11-01 18:55 dette indlæg :
> Jeg har funnet en siemens c35, men den er spærret. Er det nogen der
kan
> hjelpe med at fjærne spærringen.
>
> Zit@sol.dk

Fundet !!!!!!!!
Så fjerner man ikke spærringen, man aflevere den på nærmeste
Politistation, der måske en der mangler den, tænk hvis du tabte noget
selv, ville det ikke være surt at finderen beholdte det !!!!!!!!!!!!!!

Hygge
Carsten

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Knold

Dato : 03-11-01 17:12

"Carsten" <C6arsten.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Politistation, der måske en der mangler den, tænk hvis du tabte noget
> selv, ville det ikke være surt at finderen beholdte det !!!!!!!!!!!!!!

Du kan sikkert sælge den i Polen sammen med en stjålet cykel.

Stemmer du osse på Pia? Ja, jeg tænkte - med den moral!!!!

KK

Fra : Mickey

Dato : 03-11-01 17:17

"Kim Knold" <glatn@kke> skrev i en meddelelse

> Stemmer du osse på Pia? Ja, jeg tænkte - med den moral!!!!

gå da over i dk.binaer hvor du hører til... - jeg mener, sammen med de andre
samfundsnassere!

- hvis det er Lasse du taler til, er jeg enig, men jeg går ud fra du ikke
har postet forkert

Fra : Lasse Hagman

Dato : 26-11-01 18:57

Jeg synes ikke det er din opgave at anfægte min moral eller mangel på samme.
Hvad gør du selv om du finder en 50'er????
Envidere kan jeg berolige dig med at jeg har ikke stemmeret her i landet,og
desuden er Pias parti Danmarks tredje største, men det ved nok en "smartass"
som dig alt om.......
Lasse