blowjob? ;-)
Fra : John Sahl

Dato : 02-11-01 17:16

Hey alle,

Når kvinderne "servicerer" os mænd oralt kaldes det for et blowjob..
Men hvad kaldes det så, når vi mænd gør det samme for kvinden?

Hvis i forstår hvad jeg mener *G*

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Problemer med håret, tjek http://www.haardoktor.dk

Fra : Dorte W.

Dato : 02-11-01 19:01

John Sahl <skrev
> Hey alle,
>
> Når kvinderne "servicerer" os mænd oralt kaldes det for et blowjob..
> Men hvad kaldes det så, når vi mænd gør det samme for kvinden?
>
> Hvis i forstår hvad jeg mener *G*

Tjahh...jeg tror ikke, at der er et "anderkendt" ord for det...selvom jeg
har hørt det kaldt meget forskelligt..

f.eks. at "kysse blomsten"

Jeg (og mine veninder) siger blot oralsex - eller at slikke fisse...

Forøvrigt har jeg altid undret mig over udtrykket "blowjob" - mig bekendt er
der ikke nogen der puster

Dorte

Fra : chokmah

Dato : 03-11-01 05:22

"Dorte W." skrev d. 02-11-01 19:01 dette indlæg :

> f.eks. at "kysse blomsten"

eller suge kop ?

> Jeg (og mine veninder) siger blot oralsex - eller at slikke fisse...

ja det er gsu da rigsdansk når det er bedst
MvH
Bo

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning

Dato : 06-11-01 01:52

"chokmah" <chokmah.news@kandu.dk> wrote in message

> eller suge kop ?

> ja det er gsu da rigsdansk når det er bedst
> MvH
> Bo

Oral er da latin for "mund" så rigsdansk? *GGG*

MVH
Henning

Fra : chokmah

Dato : 03-11-01 05:22

"Dorte W." skrev d. 02-11-01 19:01 dette indlæg :

> f.eks. at "kysse blomsten"

eller suge kop ?

Fra : Hanne L

Dato : 03-11-01 14:16

Dorte W skrev i en meddelelse news:9run1b$icj$1@sunsite.dk...

Hej Dorte og John

John Sahl skrev

> Tjahh...jeg tror ikke, at der er et "anderkendt" ord for det...selvom jeg
> har hørt det kaldt meget forskelligt..

> f.eks. at "kysse blomsten"

I Kama Sutra bruger de ordet lotusblomst om kussen og
den mørke(eller brune) blomt om anus.

Samt at drikke en kvindes nektar = slikke kussesaft.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : John Sahl

Dato : 02-11-01 19:21

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> wrote in message news:VCzE7.3719$RM3.281168@news000.worldonline.dk...
> Hvis i forstår hvad jeg mener *G*

Måske jeg skulle forsøge at uddybe lidt.. Det jeg mener er at nogen
gange sker det frække at kæresten ganske simpelt uden videre går
på knæ og giver et blowjob, "wham bam thank you mam".... Lige
på og hårdt.. Nix weiter.. (Uhm)

Når manden så gør det samme for kvinden, må der da også være
et udtryk for det?

Fra : Ib Palle

Dato : 02-11-01 20:12

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> wrote in

> Hey alle,
>
> Når kvinderne "servicerer" os mænd oralt kaldes det for et blowjob..
> Men hvad kaldes det så, når vi mænd gør det samme for kvinden?

Det er jo fysisk ikke helt det samme )

> Hvis i forstår hvad jeg mener *G*

Jo da.

For at blive i det engelske hedder det hyppigt "muff dive"
Mere officielt: cunnilingus.
Se for eksempel også

   http://sexuality.org/l/sex/slang.html

hvor der er mange flere forslag:

[citat start]

Cunnilingus - cun-ni-lin-gus n. -- Oral stimulation of the clitoris or
vulva. [New Latin, from Latin, he who licks the vulva : cunnus, vulva; +
lingere, to lick.] —cun-ni-lin-gual adj.: alphabetizing; bag lunch;
beaver dinner; being taken out to lunch; bird licker; biting flaps; box
lunch at the "Y"; burger fest; burger feast; bush doctor; carpet muching;
cherry flip; chewing bubble gum; chow box; chow down; chowing; chow or
chowing box; clam dinner; clean the carpet; cleaning your head; coochy
kiss; D.J.; cutting the carpet; dessert; digging for clams; diving for
tuna; doing your A, B. C s; down town; eat; eating; to eat beaver; eating
box; eating at the crossroads; eat cunt; eating fur pie; eat meat; eat
out; eat squirrel; eat pussy; eat my giblets; eating the bearded clam;
eating out; to eat somebody out; eating a glazed donut; eating at the
pussy palace; eating from the honey pot; eating hair pie; eating the
sulfaking sandwich; eating at the "Y"; eat tuna; eating the vertical
taco; flipping the bean; French culture (oral-genital sex in general);
getting a perm; getting down; giving face; giving head; giving skull;
glazed donut face; go down; going down on; go south; going south with the
mouth; head; hairpie; having tomato soup; having oyster stew; hedge
clipping; hummer; hum job; kissing the clam; lapping; lick; lick bean;
lick the bowl; lick box; lick cooter; lick'em where they pee; lickety
lap; licking beaver; licking the lower lips; tongue; lick the slit;
lunch; marine biology; mimi-job; muff diving; muffburger; muff muncher;
munching box; munching muff; munch rug; (free) mustache rides; O.S. (for
oral sex); oral sex; red beard; rug munching; salty dog; sex floss; sit
on my face; skull; slit licking; smoochie; snack at the "Y"; snack time;
split the darkwood; suck; eating sushi; tea bag; tickle the bearded clam;
tongue the B; tongue job; tongue pussy; tonguing; tuna taco; Venus
butterfly; womb broom (abortion term); red wings (during menstruation);
"Y" pie; yodeling in the canyon; yodeling in the gully; yodeling in the
"O"; 69 (includes simultaneous fellatio); 68 (you do me, and I'll owe you
one).

Fra : Gert Kethmer

Dato : 02-11-01 20:13

Dykke...?

Fra : Clauzen

Dato : 05-11-01 20:52

Det jeg har hørt i USA, var "go down"

Fra : Thomas Soerensen

Dato : 06-11-01 13:25

Jeg har hørt et udtryk der hedder "to have a foo-foo snack".
Jeg bruger foo-foo (udtalt fuu-fuu) når jeg skal pirre min kæreste med
at fortælle hende, når vi står i supermarkedet, at jeg synes hun
fortjener en foo-foo og hun vil få den leveret så snart vi kommer
hjem.

Thomas Sørensen

Fra : chokmah

Dato : 07-11-01 00:34

"Thomas Soerensen" skrev d. 06-11-01 13:25 dette indlæg :
> [...]
> at fortælle hende, når vi står i supermarkedet, at jeg synes hun
> fortjener en foo-foo og hun vil få den leveret så snart vi kommer

Tjjaaa det for jo en til at tænke på su-zi det ehr japanske med leven
fisk man spsier eller hvordand et nu er :) ????
men ....
det er næsten hmm....uartigt var ?
MvH
Bo

http://www.kandu.dk/

Fra : Per Madsen

Dato : 09-12-01 01:00

Som Ib siger hedder det cunnilingus - simpelthen.

/Per