Tekniske detaljer om biografer...
Fra : Michael Kragh Peders~

Dato : 02-11-01 14:17

Er der nogen som helst i dette land, der kan give mig så mange
tekniske detaljer om en eller anden biograf som muligt.

Det er ligegyldigt, hvilken biograf, det er, og antallet af tekniske
detaljer er ligegyldigt, bare jeg kan få at vide bredde, længde og
evt. også højde på salen, samt lærredets bredde og højde...men det
ville da være rart med så mange detaljer som muligt, som f.eks.
antaller af sæder i salen, og hvordan de er arrangeret, og i det hele
taget bare en masse information om salen...IKKE biografen!

Om I giver mig dem selv, eller henviser mig til en hjemmeside, er
ligegyldigt...jeg har selv været ved at kigge på hjemmesider, men jeg
har ikke kunnet finde nogle gode sider.

Hvis der er nogle, der kunne hjælpe mig, ville jeg blive rigtig glad

Venlig hilsen
Michael K. P.

Fra : Per

Dato : 02-11-01 15:07

"Michael Kragh Pedersen" <m_kragh_pedersen@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:1ee84b4d.0111020516.2df0f138@posting.google.com...
> [...]
> har ikke kunnet finde nogle gode sider.
>
> Hvis der er nogle, der kunne hjælpe mig, ville jeg blive rigtig glad

www.cinemaxx.dk kan man læse lidt/se tegninger over deres sale.
Det står under punktet: Om salene
Det er dem der siger at de har Danmark´s største THX godkendte kompleks
beliggende i Odense.

Venligst
Per

Fra : Anders Houmark