Outlook og Word
Fra : Malene Nørgaard

Dato : 02-11-01 13:47

Hermed to spørgsmål: (begge fra office 2000)

1)Hvorfor kan mails som er skrevet i "almindelig tekst" ikke skrives ud, før
man har trykket på "aktiverknappen" på printeren. Det går fint hvis mails er
skrevet i Html.Og det har med garanti ikke noget med printeren at gøre, for
det er det samme uanset hvilken printer man skriver ud til.
Og det er heller ikke noget problem at skrive ud fra andre office
programmer.

2)Brugeren påstår at det lige pludselig er sket: når han starter et nyt
dokument op skrives der med "hævet skrift", han kan så gå ind og fjerne
flueben udfor hævet skrift, men efter at have skrevet et par linjer træder
funktionen spontant i kraft igen ?????????

MVH
Malene

Fra : pre

Dato : 02-11-01 19:38

1: Når én bruger - ud af flere millioner andre Outlookbrugere - konstaterer
en printerfejl, som andre ikke kan fremprovokere, så siger logikken at enten
er der kuk i netop den udgave af programmet eller også i netop den printer.
En Find og Erstat kørsel skulle kunne af- eller bekræfte den første mulighed
i løbet af få minutter. At afprøve printeren i forbindelse med en anden
'puter' er også en god metode.
pre

Fra : Malene Nørgaard

Dato : 05-11-01 08:22

Printeren kan godt fritages, idet fænomenet opstår uanset hvilken printer
der printes ud på.
Så jeg kunne jo selvfølgelig installere og afinstallere Outlook.
Havde du ikke et svar på spørgsmål nr.2 ??
Mvh
Malene

Fra : Ewok

Dato : 05-11-01 15:29

Svar til nr 2 spm:

det er sat til som standard, og derfor virker det kun i ganske kort tid
da word 2000 så pr automatik retter sig selv tilbage til "standarden"
løsningen er at foretage rettelserne og så klikke på standard for at
gemme denne nye "standard"

Ewok

Fra : Malene Nørgaard

Dato : 07-11-01 15:10